Οι ευφάνταστες, υψηλού επιπέδου φάρσες μέσων ενημέρωσης και μεγάλων εταιρειών

Με ευφάνταστους τρόπους και φάρσες πέρα από τις συνηθισμένες τήρησαν το έθιμο της Πρωταπριλιάς μεγάλες πολυεθνικές και διεθνή μέσα ενημέρωσης όπως το BBC και ο Guardian. Tα απλά, κλασικά, παλιομοδίτικα και αθώα αστεία που συνήθιζαν να κάνουν οι περισσότεροι στο παρελθόν έχουν πλέον μετασχηματιστεί σε εταιρική στρατηγική ελεγχόμενη από στελέχη του μάρκετινγκ. Το αποτέλεσμα, πάντως, ανεξάρτητα της πρόθεσης, εντυπωσιακό.

Keywords
Τυχαία Θέματα