Θεσσαλονίκη: Διαδραστική πλατφόρμα με στοιχεία καταναλωτών, επιχειρήσεων και εργατικού δυναμικού

Μια διαδραστική ηλεκτρονική πλατφόρμα που θα περιλαμβάνει το "καταναλωτικό" προφίλ των πολιτών, δηλαδή τις προτιμήσεις τους και τις ανάγκες που επιθυμούν να καλύψουν, αλλά και το προφίλ των τοπικών επιχειρήσεων μαζί με τα δεδομένα για τη ζήτηση εργατικού δυναμικού ανά πάσα στιγμή, θα δημιουργήσει το επόμενο χρονικό διάστημα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. "Η πλατφόρμα αυτή θα περιέχει, στη βάση δεδομένων ενός ηλεκτρονικού συστήματος, στοιχεία για το τι θέλει να καταναλώσει και ποιός, από ποια περιοχή της Κεντρικής Μακεδονίας" εξηγεί ο προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος και Υποδομών της Περιφέρειας Απόστολος Γιάντσης, με αφορμή την έγκριση αποδοχής του προγράμματος από το Περιφερειακό Συμβούλιο Κεντρικής Μακεδονίας. Με τον τρόπο αυτό θα καταγράφονται οι ανάγκες που θα πρέπει να καλύψει η αγορά.

Keywords
Τυχαία Θέματα