Διαφήμιση στο Facebook VS διαφήμιση στο Google: Ποιος κερδίζει (infographic)

Ένα ενδιαφέρον infographic δημοσιεύει η εταιρία Wordstream το οποίο ουσιαστικά συγκρίνει τις δυνατότητες διαφήμισης που προσφέρει το Facebook και η Google.

Τόσο τα έσοδα του δημοφιλούς social network όσο και αυτά της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης προέρχονται σχεδόν εξ' ολοκλήρου από τις διαφημίσεις.

Το ερώτημα λοιπόν που τίθεται είναι αν μπορεί το Facebook να νικήσει και το Google Adwords!

Η απάντηση από τα στοιχεία είναι πως όχι για την ώρα.

Διότι μπορεί το Facebook να αυξάνει τους χρήστες του συνεχώς, ωστόσο τα clicks στις διαφημίσεις του είναι ολοένα και μειωμένα.

Βέβαια από την άλλη στο πρώτο τέταρτο του 2012 τα ποσοστά διαφήμισης στο Facebook αυξήθηκan κατά 40%, ενώ η αναλογία κλικ μειώθηκαν κατά 8%.

Δείτε το infographic για περισσότερες λεπτομέρειες:

Keywords
Τυχαία Θέματα