Έρευνα: Αύξηση των online αγορών λόγω... αλκοόλ στη Βρετανία!

Μια ενδιαφέρουσα στατιστική προέκυψε από την ιστοσελίδα αγορών Kelkoo, για την αύξηση των online αγορών ύστερα από την κατανάλωση αλκοόλ.

Όπως προέκυψε μέσα από σχετική έρευνα που δημοσιεύει η Telegraph, το 43% των Βρετανών ψώνισαν online ύστερα από κατανάλωση αλκοόλ. Μάλιστα 1 στους 4 είπε ότι αγόρασε κάποιο αντικείμενο επειδή ήταν μεθυσμένος, ενώ 1 στους 5 δεν θυμόταν καν

να έχει κάνει την αγορά!

Ρούχα, παπούτσια, βιντεοπαιχνίδια, ταινίες και βιβλία στην κορυφή των προτιμήσεων των... μεθυσμένων καταναλωτών, ενώ κάποιος ισχυρίστηκε ότι αγόρασε μια βάρκα!

Όπως μάλιστα τονίζουν και οι New York Times σε άρθρο τους, ύστερα από την επίσκεψη σε μπαρ οι αναστολές φεύγουν και έτσι η κυκλοφορία στα ψηφιακά καταστήματα ανεβαίνει.

23:00-01:00 είναι οι ώρες αιχμής για το Kelkoo ενώ για το Ebay 18.30-22:30. Ψυχολόγος είπε στους NY Times ότι όταν φορτώνει κανείς πράγματα σε ένα 'ψηφιακό καροτσάκι' δεν έχει συναίσθηση του πόσο ξοδεύει στην πραγματικότητα...



Keywords
Τυχαία Θέματα