Τα εθνικά κοινά γυρίζουν την πλάτη στην ενημέρωση εισαγωγής από Huffington

Στα βράχια φαίνεται να πέφτει η απόπειρα του Huffington Post να δημιουργήσει ενημερωτικά sites σε χώρες της Ευρώπης με στόχο τα εθνικά κοινά. Το παράδειγμα της Γαλλίας είναι χαρακτηριστικό για την «εθνική ενημέρωση εισαγωγής»

Μέχρι το μεγάλο deal των 315 εκατομμυρίων δολαρίων – και μάλιστα σε μετρητά! - με την America Online

τα πράγματα για την Huffington φαίνονταν ρόδινα. Είχε κερδίσει εντυπώσεις και επισκεψιμότητα στην Αμερική. Ωστόσο δεν είχε καταφέρει να ξεπεράσει ούτε την ηλεκτρονική έκδοση New York Times ούτε το site του CNN. Ήταν φανερό μέχρι τότε πως τις εντυπώσεις και την εμβέλεια την έδιναν οι 9.000 Αμερικανοί bloggers. Ήταν ένα εκπληκτικό δίκτυο που πούσαρε δωρεάν και εκ του ασφαλούς το Huffington Post σε όλη την Αμερική του Διαδικτύου. Και όχι μόνο, γιατί οι γνώμες χαρισματικών αμερικανών bloggers έδιναν κι ένα ξεχωριστό ύφος στο Huffington Post. Ήταν κάτι που δεν το είχε ο ανταγωνισμός δηλαδή χιλιάδες λαϊκούς σχολιαστές που έπαιζαν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης για τις πολιτικές εξελίξεις στις Η.Π.Α. Το σπουδαιότερο βέβαια ήταν πως οι bloggers αυτοί, έχτισαν μια νέα τάση που αποτελεί πλέον φαινόμενο και ήδη έχει αναδειχθεί σε μια από τις σημαντικότερες δυνάμεις του Internet : τη δημοσιογραφία των πολιτών.

Οι bloggers με την πώληση του Huffington Post στην America Online βρέθηκαν στο κενό. Αισθάνθηκαν ότι χρησιμοποιήθηκαν για τη γιγάντωση ενός site και ότι η A. Huffington τους πέταξε σε μια νύχτα. Προσέφυγαν στην αμερικανική δικαιοσύνη. Πολλοί απ’ αυτούς είπαν ότι η Huffington αποφάσισε να κερδίσει πολλά χρήματα και ταυτόχρονα να πουσάρεται πλέον από έναν αμερικανικό κολοσσό στο Internet. Και η αλήθεια για το γεγονός αυτό δεν κρύβεται. Η America Online έχει μια μεγάλη ιστορία στο Διαδίκτυο. Διέθετε στο παρελθόν ακόμη και δικό της browser!

Βάζοντας στην άκρη την οργή των bloggers και έχοντας το δίκτυο της AOL, η A. Huffington αποφάσισε να προχωρήσει σε κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τα μέχρι τώρα δεδομένα του Internet: να δημιουργήσει μια πολυεθνική της ενημέρωσης με site που απευθύνονται σε εθνικά κοινά. Δηλαδή να πουλήσει πρότυπο εγκυρότητας και αξιοπιστίας σε πολλές χώρες του κόσμου. Κάτι που δεν έκαναν μέχρι σήμερα κολοσσοί της ενημέρωσης με μεγάλη ιστορία, όπως οι New York Times και το BBC. Τι παραπάνω έχει να δώσει σε εθνικά κοινά το Huffington Post;

Η πρώτη απόπειρα που έγινε πρόσφατα στη Γαλλία με βιτρίνα την Ann Singlair, σύζυγο του Στρος Καν, δεν εντυπωσίασε ούτε προκάλεσε το ενδιαφέρον των Γάλλων. Όσο και να χρησιμοποιήθηκε μια συγκεχυμένη συνεργασία με τη Monde σε μια προσπάθεια να κερδίσει το νέο site από την εμβέλεια ενός παραδοσιακού και πρώτου σε επισκεψιμότητα γαλλικού μέσου ενημέρωσης. Είναι εμφανές ότι άνθρωποι της Monde κατάλαβαν ότι δεν έχουν να κερδίσουν τίποτα παραπάνω από τη κορυφαία εικόνα που έχουν στο εθνικό τους κοινό από μια συνεργασία με την Huffington.

Τα εθνικά κοινά είναι εξαιρετικά ευαίσθητα στα ζητήματα της εσωτερικής ενημέρωσης και δεν δέχονται με

Keywords
Τυχαία Θέματα