MotoGP Indianapolis 2013: Επιστροφή στα… θρανία

O αγώνας της Ιντιανάπολις είναι ο πρώτος του δεύτερου μισού του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP και ο πρώτος μετά τις καλοκαιρινές διακοπές.

Μετά την μεγάλη (και απαραίτητη) διακοπή για την αναγκαία ξεκούραση αναβατών και μηχανικών, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP επιστρέφει σε αγωνιστικούς ρυθμούς, με την διοργάνωση στην ιδιαίτερη πίστα της Indianapolis. Πρόκειται για το circuit που χρησιμοποιεί ένα μεγάλο οβάλ κομμάτι του γνωστού αυτοκινητοδρομίου και τους εσωτερικούς

διαδρόμους.Όλοι οι αναβάτες συμμετείχαν στα ελεύθερα δοκιμαστικά, που δεν εξελίχθηκαν καλά για τον B. Spies. Ο αναβάτης της Pramac Ducati επέστρεψε μετά από πολύμηνη απουσία λόγω τραυματισμού αλλά μία πτώση στα ελεύθερα δοκιμαστικά είχε ως αποτέλεσμα να βγάλει τον αριστερό ώμο του...

Ας δούμε όμως τι προβλέψεις κάνουν και πως θα αντιμετωπίσουν οι αναβάτες τη 10η διοργάνωση της σεζόν:

Marc Marquez (Honda): «Το δεύτερο μισό του Πρωταθλήματος θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον, διότι οι Jorge Lorenzo (Yamaha) και Dani Pedrosa (Honda) έχουν αναρρώσει» δήλωσε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας και πρόσθεσε: «Η πίστα γλιστράει πολύ και οι συνθήκες αλλάζουν αρκετά από τις πρώτες ημέρες, μέχρι τον αγώνα. Θα δούμε πως θα τα πάμε με τα ελαστικά της Bridgestone και θα προσπαθήσουμε να βρούμε το δρόμο μας από τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά».

Από την πλευρά του, ο Dani Pedrosa πρόσθεσε: «Αυτές τις ημέρες προσπάθησα να μην κινούμαι πολύ και να παραμείνω ήσυχος! Η διαδικασία ανάρρωσης πάει καλύτερα και τις τελευταίες ημέρες το κόκαλο δείχνει να γιατρεύεται και αυτό είναι καλό. Πλέον περιμένω να βγω στην πίστα για να δω πως θα είναι πάνω στη μοτοσυκλέτα».

Μετά την έκτη του θέση στην πίστα της Laguna Seca, ο Jorge Lorenzo (Yamaha) παρουσιάστηκε βέβαιος ότι θα τα καταφέρει πολύ καλύτερα στο ξεκίνημα του δεύτερου μισού της φετινής σεζόν. «Προφανώς και δεν είμαι στην κατάσταση που ήμουν πριν το Assen», δήλωσε ο Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2012.

«Τις διακοπές τις πέρασα αναρρώνοντας από τη σπασμένη μου κλείδα, αν και διέκοψα για λίγο για το τεστ στο Brno».

Για τον Valentino Rossi οι βελτιώσεις στην Μ1 είναι το πιο σημαντικό κομμάτι στο ξεκίνημα του δεύτερου μισού της σεζόν: «Η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο εύκολη στην οδήγηση, είναι πιο σταθερή σε επιτάχυνση και φρένα, ενώ και τα ελαστικά καταπονούνται λιγότερο! Η αίσθηση με το νέο κιβώτιο (που δοκίμασαν στο Brno) είναι φανταστική! Είναι τέλεια να οδηγείς με αυτό και η επιτάχυνση είναι πολύ καλή. Δεν ξέρω πότε θα το έχουμε, αλλά εγώ κι ο Jorge πιέζουμε τους μηχανικούς να το ετοιμάσουν αρκετά γιατί είναι πολύ καλό.»

Το μεγάλο νέο ήρθε από την ομάδα της Ducati και τον Cal Crutchlow. Ο Βρετανός στο διάστημα των διακοπών ανακοίνωσε ότι συμφώνησε για τα επόμενα δυο χρόνια με την Ιταλική ομάδα.

«Μετά τη Laguna Seca είχαμε μια πολυάσχολη πρώτη εβδομάδα και στη συνέχεια ανακοίνωσα ότι θα είμαι με την Ducati από του χρόνου», δήλωσε ο 27χρονος και πρόσθεσε: «Είμαι αρκετά χαρούμενος που όλα τακτοποιήθηκαν και πλέον μπορώ να συγκεντρωθώ στο υπόλοιπο της φετινής σεζόν».

Οι αριθμοί του MotoGP ως το Grand Prix της Ινδιανάπολης

37: Για 37 Αγώνες MotoGP δεν υπάρχει Αμερικανός αναβάτης στο ψηλότερο σκαλί του podium, από τότε που ο Ben Spies κέρδισε το Ολλανδικό Dutch TT το 2011.

32: Είναι τα χρόνια από τότε που ο Barry Sheene κέρδισε το Σουηδικό Grand Prix στα 500 κ.εκ. Αυτή είναι η τελευταία φορά που ένας Βρετανός αναβάτης κέρδισε ένα grand prix στην κορυφαία κατηγορία.

29: Η νίκη του Marc Marquez στην Laguna Seca, ήταν 29η φορά που βρέθηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, ισοφαρίζοντας τις νίκες του Loris Capirossi. Άλλη μια νίκη για τον Marquez θα τον βάλει στην ίδια θέση με τον τρεις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή των 125 κ.εκ Luigi Taveri.

27: Σε 27 διοργανώσεις του MotoGP δεν έχει ανέβει στο βάθρο ένα αναβάτης από τις ΗΠΑ, από τότε που ο Ben Spies τερμάτισε δεύτερος το 2011 στην Valencia. Αυτή είναι η δεύτερη μεγαλύτερη συνεχής απουσία Αμερικανών από τις πρώτες θέσεις. Η πρώτη ήταν από το 1999 και μετά, όταν τότε στην Μαλαισία ο Kenny Roberts Jr. είχε ανεβεί στο βάθρο, μετά από 33 αγώνες.

17χρόνια – Την ημέρα του Αγώνα στο Indianapolis Grand Prix θα συμπληρωθούν ακριβώς 17 χρόνια από την ημέρα που ο Alex Criville κέρδισε τον Mick Doohan, στο Τσέχικο GP του 1996, με διαφορά μόλις 0.002 δευτερόλεπτα. Αυτή είναι η μικρότερη διαφορά που έχει καταγραφεί στα Grand Prix των 500 κ.εκ, μετά την καθιέρωση του ηλεκτρονικού συστήματος χρονομέτρησης που ξεκίνησε το 1990.

7: Τους τελευταίους 7 αγώνες MotoGP στις ΗΠΑ έχουν κερδίσει οι αναβάτες της Honda. Ο Jorge Lorenzo στην Laguna Seca το 2010, είναι ο τελευταίος νικητής άλλης μάρκας (Yamaha).

3 – Οδηγοί της Honda έχουν κερδίσει στην Indianapolis τα τρία τελευταία χρόνια.

3 – Η Indianapolis είναι η μία από τις τρεις πίστες που ο Jorge Lorenzo δεν έχει πάρει ποτέ pole σε καμία από τις τρεις κατηγορίες των Grand Prix. Οι άλλες δύο είναι το Austin και η Valencia.

Keywords
Τυχαία Θέματα