Χτύπα σαν άντρας κομμουνιστής, χτύπα!

17:40 7/4/2016 - Πηγή: KoolNews

Τίθεται ένα σοβαρό ζήτημα πλέον. Πόσο υπερφίαλη είναι η ελληνική κοινωνία; Και μέσα στην κατάστασή της αυτή με ποια θέματα αποφασίζει να ασχοληθεί;

Γράφει ο Γιώργος Μιχαηλίδης

Το σημερινό εγχείρημα δεν το έχω ξανακάνει, να «χωρέσω» δύο διαφορετικά θέματα σε ένα μόνο άρθρο. Κι όμως στο μυαλό μου είναι τουλάχιστον μερικώς συνδεδεμένα. Από την μία έχεις την διαγραφή δημοσιογράφων από την ΕΣΗΕΑ και από την άλλη την viral διαφήμιση των Jumbo με την Άντζελα Δημητρίου. Πόση σχέση μπορεί να έχουν; Μεταξύ τους καμμία, σε επίπεδο αντιμετώπισης όμως από το κοινό, μεγάλη.

Από την μία έχουμε την «καταδικαστική» απόφαση της ΕΣΗΕΑ σε δημοσιογράφους που τόλμησαν να εκφράσουν την άποψή τους πριν το δημοψήφισμα και για το δημοψήφισμα. Έκαναν το λάθος όμως να υποστηρίξουν το «ναι» [Διαβάστε παράνοια ΕΔΩ], όπως και εγώ, όπως και πολλοί άλλοι. Από την άλλη έχουμε μια διασκεδαστική διαφήμιση των Jumbo στην οποία συμμετέχει η Άντζελα Δημητρίου η οποία ενόψει Πάσχα σατιρίζει παραφράζοντας το τραγούδι της «Ποια θυσία» μιλώντας για συνταγές βαψίματος και αρνίσιες πετσούλες. Έκανε το λάθος όμως στο τέλος να κρατήσει ένα αυγό και να πει στον άνδρα που την κοιτά με βλέμμα απόκοσμο: «χτύπα σαν άνδρας».

Και τα δυο θέματα μπορείς να πεις πως είναι τα βασικά της συζήτησης στα social media ίσως περισσότερο και από τις απεργίες που έχουν παραλύσει τα πάντα. Οι αντιμνημονιακοί που έτρωγαν το κουτόχορτο του ΣΥΡΙΖΑ τόσα χρόνια ξέχασαν πως εδώ και έναν χρόνο καταπίνουν το πρώτο αριστερό Μνημόνιο σαν τους φακίρηδες που βάζουν σπαθιά στο στόμα τους και πανηγυρίζουν για την τιμωρία των διαπλεκόμενων. Επειδή όμως το στόμα τους είναι απασχολημένο και δεν μπορούν να συγκεντρωθούν αγνοούν και ξεχνούν τους συναδέλφους που χρόνια τώρα έγλειφαν με όσο σάλιο παρήγαγαν οι σιελογόνοι αδένες τους τον ΣΥΡΙΖΑ και την ελπίδα που έρχεται αλλά μάλλον έχασε τον δρόμο.

Οι συνάδελφοι εκεί στην ΕΣΗΕΑ οι καρεκλοκένταυροι και γερασμένοι στο μυαλό, οι ειδήμονες και οι μελλοντοδιαμορφωτες το παρόντος και εξελισσόμενου σοβιετικού παρόντος της χώρας δεν έχουν γνώμη, άποψη και τιμωρία, για όσους εκφράστηκαν υπέρ του «όχι»; Γιατί αν θυμάμαι καλά, το «ναι» ήταν αυτό που κέρδισε.

Αλλά τι να περιμένεις από ανθρώπους οι οποίοι σύμφωνα με την μαρτυρία του Σταύρου Θεοδωράκη:

«Ήταν περίπου πριν 10 χρόνια όταν κλήθηκα από το πειθαρχικό της ΕΣΗΕΑ να δώσω εξηγήσεις για το Αλάτσι.

"Αν αύριο συγκρουσθεί η Ελλάδα με την Αμερική εσύ τι θέση θα πάρεις;"

- Και αυτό τι σχέση έχει με το Αλάτσι;

"Έχει. Πουλάς Coca Cola. Δεν πουλάς; Ποιου τα συμφέροντα θα υποστηρίξεις λοιπόν;"

Ευτυχώς για τη δημοσιογραφική μου καριέρα το Αλάτσι δεν πουλούσε Coca Cola παρά μόνο Μπυράλ και έτσι γλίτωσα την οριστική διαγραφή. Τιμωρήθηκα, αν θυμάμαι καλά, μόνο με επίπληξη».

Και μέσα στην παραπάνω σοβιετική luben παράνοια, οι haters των πάντων και κυρίως του γέλιου ψέγουν την διαφήμιση των Jumbo, επειδή λέει, όπως διάβασα σε άποψη, τραυματίζει και διαμορφώνει την ψυχούλα ενός οχτάχρονου κοριτσιού η φράση «χτύπα σαν άνδρας» αγνοώντας πως ο εγκέφαλος τους είναι τραυματισμένος από την στιγμή που αναμένουν από μια διαφήμιση να διαμορφώσει χαρακτήρα στο παιδί τους και όχι αυτοί οι ίδιοι.

Αλλά τι ψάχνεις ο εγκέφαλος είναι γενικά τραυματισμένος σε μία χώρα τραυματισμένη.

The post Χτύπα σαν άντρας κομμουνιστής, χτύπα! appeared first on KoolNews.

Keywords
Τυχαία Θέματα