Δύσκολοι καιροί για… βασίλισσες

Είναι γεγονός ότι όλοι περίμεναν το ολοκαίνουριο “MDNA” της Madonna. Εντάξει, το περίμεναν! Όμως γιατί οι πωλήσεις την δεύτερη εβδομάδα της κυκλοφορίας του έπεσαν ανησυχητικά;

Από τον Κωνσταντίνο Χαντζάκος – Αντωνάτος 

Το μυστικό της φαινομενικής εμπορικής πτώσης του “MDNA” κρύβεται στο ότι οι υπεύθυνοι της Interscope αλλά και της Live Nation αποφάσισαν με κάθε αγορά εισιτηρίου για τα επερχόμενα show της Madonna να χαρίζουν και ένα αντίτυπο του “MDNA” στους αξιαγάπητους πελάτες τους. Έτσι είτε πλήρωνες 350 δολάρια για τα χαϊλίκια του σταδίου, είτε 50 δολαριάκια για την αρένα, έπαιρνες και ένα link για να κατεβάσεις τζάμπα το άλμπουμ από το iTunes ή έδινες την διεύθυνσή σου για να το λάβεις στο ταχυδρομικό κουτί σου.

Αυτό εξηγεί και το γιατί ο Lionel Richie κάνει το εντυπωσιακότερο άνοιγμα για άλμπουμ του τα τελευταία είκοσι και πλέον χρόνια. Κάποιος θα κέρδιζε την πρωτιά, μα να χάνει η Madonna από τον Lionel;

Και εδώ έρχομαι να σου πω και το άλλο θέμα που προκύπτει. Τον τελευταία καιρό καρδιοχτυπήσαμε όλοι μέχρι να βγει είτε το “MDNA”, είτε το “Born This Way” της Lady Gaga, μέχρι και για το “Femme Fatale” της Britney.  Και τελικά τι; Εδώ και ένα χρόνο όλος ο πλανήτης – αυτής της κουλτούρας – χτυπιέται με τα hits του Pitbull με την J.Lo, που η καριέρα της είναι σαν ξεχασμένο χιτ των ’90s που του έκανες remake και βαράει charts ανά τον κόσμο.

Εγώ πάντως έρχομαι να συμφωνήσω απόλυτα με το παλιό ρητό “όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα μικρό καλάθι”. Όσα teasers και να βγάλεις, αν το τραγούδι δεν γίνει εμμονή στον fan, καμία βασίλισσα δεν έχει το στέμμα της κολλημένο στην κουπ της – εκτός από την Elizabeth, που είναι και ο γεροπλάτανος της Βρετανίας βέβαια.

Διαβάστε ακόμα:

* Η πιο rock βιβλιοθήκη του κόσμου

* Ο ζωγράφος… Kurt Cobain

* Όταν είδα τη Madonna

Keywords
Τυχαία Θέματα