Είναι η διαφήμιση του Άδωνι η χειρότερη όλων των εποχών;

Το ερώτημα είναι ρητορικό. Επειδή είναι σχεδόν αδύνατο να πιστέψει κανείς ότι η συγκεκριμένη διαφήμιση είναι ιδέα κάποιου επαγγελματία του χώρου ας θεωρήσουμε δεδομένο ότι πρόκειται για ιδέα του ίδιου του Άδωνι, που του ήρθε ενώ έκανε περιοδεία με το πούλμαν της αγάπης. Είναι αλήθεια ότι έχουμε δει και άλλες διαφημίσεις υποψήφιες για χρυσό βατόμουρο όμως αυτή του Γεωργιάδη τερματίζει το γραφικόμετρο για 5 λόγους:

Γράφει ο Μάκης Ρηγάτος

1. Τη βλέπεις και βάζεις στοίχημα ότι ξαφνικά θα πεταχτεί από μια γωνιά ο Λαφαζάνης

με το ταξί και θα πει «Τώρα που τις βρήκε, πάμε νομισματοκοπείο κύριε;», ή ότι θα μπουκάρει μέσα ο κουμπάρος της Κατερίνας Στανίση με την άσπρη φανέλα μινέρβα και ενώ καθαρίζει το αυτί με το νύχι-υπερπαραγωγή θα ρωτήσει: «Κατερινάκι, πετσούλα;». Μιλάμε για ποιότητα διαφήμισης που θα ζήλευε και η Diamant ΑΕ.

2. Το να πιστεύεις το 2015 ότι με capital controls και κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία υπάρχει έστω και ένας Έλληνας που αγωνιά για το αν θα συγκεντρώσει υπογραφές ο Άδωνις για να κατέβει υποψήφιος είναι χειρότερο και απ’ το να πιστεύεις ότι μπορείς να γλείψεις τον αγκώνα σου ή ότι ο Ολιμπά του Πλατανιά είναι τερματοφύλακας (αν ακόμα προσπαθείς να γλείψεις τον αγκώνα σου στις τελευταίες εκλογές ψήφισες Καμμένο. Καρατσεκαρισμένο).

3. Η επιλογή του πρωταγωνιστή. Ας υποθέσουμε ότι υπάρχει άνθρωπος σε αυτή τη χώρα που υποστηρίζει τον Άδωνι πιο πολύ απ’ ότι ο Λοβέρδος τον Ολυμπιακό. Ας υποθέσουμε επίσης ότι παρακολουθεί τον αγώνα του Γεωργιάδη λες και παρακολουθεί τελικό Τσάμπιονς Λιγκ. Τότε δεν γίνεται ρε φίλε την ώρα που ο επιθετικός σου περνάει το κατώφλι της Συγγρού και κάνει το 0-1 στο 91’ να πανηγυρίζεις σαν τον Γιώργο Σαμαρά στο γκολ επί της Ακτής Ελεφαντοστού.

Μόνο καρδούλες δεν έκανε ο ξενερουά για να γιορτάσει την επιτυχία του Άδωνι. Φαντάζεστε να ήταν οπαδός του Βαγγέλα (Μεϊμαράκη) και να πανηγύριζε έτσι μπροστά του; Θα του ‘χε κάνει πίρσινγκ με στραβοκατσάβιδο.

4. Το πλάνο με τον Σνόουντεν στην τηλεόραση. Αχρείαστο. Θα μπορούσε να βάλει εκεί ένα κοντινό του άρχοντα Φλαμπουράρη με την καφεδούμπα στον Αυτιά, για να περάσει το μήνυμα ότι με Άδωνι στην εξουσία θα περάσουμε ζάχαρη. Ή για πιο προχωρημένους ένα πλάνο απ’ την «Ανατροπή» του Πρετεντέρη με καλεσμένο απ’ την πλευρά της Νέας Δημοκρατίας τον Σταϊκούρα. Για να σκάσει απ’ ζήλια του ο Βορίδης.

5. Στην πραγματική ζωή και όχι στο παράλληλο σύμπαν της διαφήμισης ο πασάς άντρας θα είχε απλώσει τις αρίδες του στον καναπέ για να παρακολουθήσει τη ματσάρα του Άδωνι, αλλά η γυναίκα δεν θα τον κοίταζε απ’ την κουζίνα σαν την Μαίρη την Παναγιωταρά. Θα τον πλησίαζε όπως ο Βάιος Καραγιάννης τα θύματά του και αφού θα του τράβαγε μια κλωτσιά στο καλάμι για να «κατεβάσεις τα κουλά σου απ’ τον καναπέ μου ανεπρόκοπε» θα του έλεγε να βάλει το «Μπρούσκο» γιατί «δεν βαρέθηκες να βλέπεις κάθε μέρα Άδωνι; Αφού θα τον δεις και την άλλη εβδομάδα στους ομίλους του Ευαγγελάτου». Ύστερα από 15 λεπτά διαπραγματεύσεων πιο σκληρών και από εκείνες του Τσίπρα με τη Μέρκελ και αφού η συζήτηση θα ‘χει φύγει από το ματς και θα ‘χει φτάσει «σε εκείνο το τσουλάκι που σου έκανε σήμερα like στο facebook» ο άντρας θα ‘χει δεχτεί να δει «Μπρούσκο» και back to back «Παολίνα» στο Nickelodeon, χωρίς ποτέ να μάθει τι συνέβη στον αγώνα του Άδωνι.

The post Είναι η διαφήμιση του Άδωνι η χειρότερη όλων των εποχών; appeared first on KoolNews.

Keywords
Τυχαία Θέματα