Η Guess ψάχνει τη διάδοχο της Κλαούντια Σίφερ σε όλον τον κόσμο

Η αισθησιακή διαφημιστική καμπάνια της διάσημης εταιρείας μόδας Guess, που παρουσίαζε το 1989, σε ασπρόμαυρο φόντο, την Κλαούντια Σίφερ, βοήθησε το μοντέλο στο να απογειώσει την καριέρα του, ενώ πολλά ανερχόμενα ονόματα, όπως η Εύα Χερτζίκοβα και η Κέιτ Άπτον, έχουν ακολουθήσει τα βήματα της συναδέλφου τους.

Τώρα, η Guess ψάχνει και πάλι την επόμενη πρωταγωνίστριά της, με μία σημαντική διαφορά. Πλέον, η εταιρεία

δεν επιζητάει πιστοποιητικά μοντέλου, αλλά εν αντιθέσει, οποιαδήποτε κοπέλα από 16 ετών και πάνω μπορεί να δηλώσει συμμετοχή, προκειμένου να εισαχθεί στον διαγωνισμό της εταιρείας, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της, guessgirl.com, ή μέσω της σελίδας της εταιρείας στο facebook, ανεβάζοντας τρεις φωτογραφίες του εαυτού της.

Όλες οι αιτήσεις θα γίνουν αποδεκτές από τις 19 Απριλίου έως τις 15 Μαΐου, ενώ θα πραγματοποιηθούν και πέντε συνεδρίες κάστινγκ, σε διάφορα σημεία των ΗΠΑ και του Καναδά, από τις 20 έως τις 27 Απριλίου.

Έπειτα από το κλείσιμο του διαγωνισμού, μία ψηφοφορία από το κοινό θα αναδείξει τις πέντε τελικές υποψήφιες, και η Guess, με βοήθεια από το Elle Magazine και το Ford Models, θα επιλέξει την τελική νικήτρια.

Ανάμεσα στα βραβεία που θα απολαύσει η νικήτρια είναι μία επίσημη φωτογράφηση για το περιοδικό Elle στη Νέα Υόρκη, 2.500 δολάρια αποκλειστικά για ψώνια, καθώς και μία ευκαιρία για επαγγελματική ενασχόληση με το μόντελινγκ.

Keywords
Τυχαία Θέματα