Η πιο μυστηριώδης εξαφάνιση: Το Boeing είχε επικοινωνία με άλλο αεροσκάφος πριν χαθεί από τα ραντάρ!

16:01 9/3/2014 - Πηγή: KoolNews

Η ξαφνική εξαφάνιση του αεροσκάφους της Malaysia Airlines χωρίς να εκπέμψει σήμα κινδύνου έχει προκαλέσει έντονη φημολογία για το τι συνέβη στο τζετ και τους 239 επιβάτες του.

Παρακάτω είναι μερικά από τα σενάρια που εξετάζονται από τις περιφερειακές αρχές, τους ερευνητές και τους εμπειρογνώμονες.

Υπήρξε μηχανική βλάβη;

Ξαφνικές τυχαίες μηχανικές βλάβες που οδηγούν σε εκρήξεις ή σε μια ξαφνική απώλεια της πίεσης θαλάμου θεωρούνται εξαιρετικά απίθανες σε επιβατικά αεροσκάφη σήμερα. Ιδιαίτερα με το Boeing 777-200

το οποίο θεωρείται από τα ασφαλέστερα στον κόσμο.

«Τις τελευταίες δύο έως τρεις δεκαετίες υπήρξαν μηδενικά τέτοια περιστατικά », δήλωσε ο Ravi Madavaram , αναλυτής της αεροπορίας με την Frost & Sullivan.

Στην Ινδονησία ο αναλυτής της αεροπορίας Gerry Soejatman είπε ότι με βάση τα αρχεία συντήρησης του αεροσκάφους MH370, «δεν υπάρχει τίποτα που να μας κάνει να πιστεύουμε ότι το αεροσκάφος έπαθε κάποια μηχανική βλάβη».

Πόσο πιθανό είναι το ανθρώπινο λάθος σε αυτή την περίπτωση;

Η υπόθεση της πτήσης MH370 μπορεί να συγκριθεί με την συντριβή της Air France στον Ατλαντικό Ωκεανό το 2009, στο οποίο σκοτώθηκαν περισσότεροι από 200 άνθρωποι.

Παρ' όλα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας στα σύγχρονα αεροσκάφη, καλά εκπαιδευμένοι πιλότοι μπορούν να αναλάβουν την κατάλληλη δράση σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

Ήταν μια απόπειρα αεροπειρατείας ή τρομοκρατική επίθεση ;

Αυτό το ερώτημα βασανίζει τις αρχές μετά την γνωστοποίησε ότι τουλάχιστον δύο επιβάτες είχαν επιβιβαστεί με κλεμμένα διαβατήρια. Αξιωματούχοι της Μαλαισίας δήλωσαν επίσης προβληματισμένοι από τα δεδομένα του ραντάρ που έδειξαν ότι ο πιλότος προσπάθησε ανεξήγητα να γυρίσει πίσω στην Κουάλα Λουμπούρ.

Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η απουσία οποιουδήποτε σήματος κινδύνου αυξάνει το μυστήριο καθώς μόνο ένα πολύ ξαφνικό γεγονός θα μπορούσε να μπορούσε να αναγκάσει το πλήρωμα να μην στείλει σήμα κινδύνου.

Η θεωρία της τρομοκρατικής ενέργειας ωστόσο «αδυνατίζει»στο γεγονός ότι , μέχρι στιγμής , καμία αξίωση από κάποια τρομοκρατική ομάδα δεν έχει γίνει γνωστή.

«Ποιο είναι το κίνητρο; Αν δεν φέρει οποιαδήποτε όπλο κάποιος, είναι εξαιρετικά δύσκολο να μπει στο πιλοτήριο» δήλωσε ο Shukor Yusof , αναλυτής της Standard & Poors .

Σημείωσε επίσης ότι τα διαβατήρια που εκλάπησαν δεν ισοδυναμούν απαραίτητα με τρομοκρατία.

Μεγάλος αριθμός παράνομων εργατών , καθώς και εγκληματικές οργανώσεις , είναι γνωστό ότι κινούνται μεταξύ της Μαλαισίας και των γειτονικών χωρών, όπως η Ταϊλάνδη . Τα δύο ύποπτα διαβατήρια είχαν κλαπεί σύμφωνα με πληροφορίες από την Ταϊλάνδη .

Είναι χαλαρή η ασφάλεια στο διεθνές αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ;

Το αεροδρόμιο της Μαλαισίας δεν έχει γνωστό ιστορικό παραβιάσεων ασφαλείας

Υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων που χρησιμοποιούν κλεμμένα διαβατήρια. Εγκληματίες και τρομοκράτες.

Θα μπορούσαν οι κακές καιρικές συνθήκες να έχουν προκαλέσει την συντριβή του αεροσκάφους;

Αυτή η υπόθεση δεν στέκει καθόλου αφού όλες οι ενδείξεις υποδεικνύουν ότι ο καιρός ήταν μια χαρά στην περιοχή όπου χάθηκε η επαφή με το αεροσκάφος.

Θα μπορούσε να ξεμείνει από καύσιμα ;

Η Μαλαισία Airlines έχει πει ότι το αεροπλάνο τροφοδοτήθηκε για τουλάχιστον οκτώ ώρες πτήσης . Η διαδρομή Κουάλα Λουμπούρ - Πεκίνο διαρκεί έξι ώρες.

Τα αεροσκάφη συνήθως μεταφέρουν καύσιμα δύο ωρών περισσότερο από όσο χρειάζονται.

Και αν υπήρχε μια απώλεια καυσίμων, ο πιλότος θα είχε αρκετό χρόνο για να εκπέμψει σήμα κινδύνου και να γυρίσει πίσω για να προσγειωθεί.

Πυκνώνει το μυστήριο: Το μοιραίο αεροσκάφος επικοινώνησε με άλλο αεροσκάφος μισή ώρα αργότερα αφότου είχε χαθεί

Συγκλονιστικά στοιχεία βλέπουν το φως της δημοσιότητας ώρα με την ώρα σχετικά με την εξαφάνιση του Boeing 777 των Malaysia Airlines.

Όπως δημοσιεύει το protothema.gr το αεροσκάφος επικοινώνησε με προπορευόμενο Boeing ίδιου τύπου λίγο μετά την απώλεια του στίγματός του. Την πληροφορία μάλιστα αυτή την αποκάλυψε ο ίδιος ο άνθρωπος που επικοινώνησε με το μοιραίο σκάφος.

Πρόκειται για έναν πιλότο Boeing 777 που βρισκόταν μπροστά από το αεροπλάνο των Malaysia Airlines περίπου 30 λεπτά, στον εναέριο χώρο του Βιετνάμ. Όταν ο πύργος ελέγχου δεν κατάφερνε να εντοπίσει το Μαλαισιανό αεροσκάφος, ήρθε σε επαφή με το προπορευόμενο αεροσκάφος για να προσπαθήσει κι εκείνο να ανακτήσει επικοινωνία μέσω της συχνότητας έκτακτης ανάγκης, όπως αποκαλύπτει ο ίδιος ο πιλότος στους New Sunday Times.

Όπως λέει ο ίδιος «καταφέραμε όντως να ανακτήσουμε επαφή με το αεροσκάφος των Malaysia Airlines περίπου στις 1.30 π.μ.και τους ρωτήσαμε αν έχουν μπει στον εναέριο χώρο του Βιετνάμ. Η φωνή στην άλλη πλευρά ήταν ή του κυβερνήτη Zaharie (Ahmad Shah, 53 ετών) ή του Fariq (Abdul Hamid, 27 ετών), αλλά είμαι σίγουρος ότι ήταν του συγκυβερνήτη. Υπήρχαν πολλές παρεμβολές, αλλά άκουσα μουρμουρητά. Αυτή ήταν η τελευταία φορά που τους ακούσαμε γιατί μετά χάσαμε επαφή». Όπως προκύπτει ο πιλότος, που ζήτησε να μη δοθούν στη δημοσιότητα τα στοιχεία του, ήταν ο τελευταίος άνθρωπος που επικοινώνησε με την πτήση MH370!

Ο ίδιος αποκάλυψε ότι δεν ανησύχησε από ό,τι είχε ακούσει, ούτε μπορούσε να φανταστεί ότι κάτι πήγαινε στραβά, καθώς είναι συνηθισμένο να διακόπτεται η επικοινωνία με κάποιο άλλο αεροσκάφος. Έπαθε όμως σοκ όταν άκουσε ότι το αεροσκάφος δεν προσγειώθηκε ποτέ...

Και συνεχίζει στη συνέντευξή του: «Αν το αεροπλάνο είχε πρόβλημα, θα είχαμε ακούσει την κλήση εκτάκτου κινδύνου (Mayday). Αλλά είμαι σίγουρος ότι ούτε εγώ, ούτε κανείς άλλος άκουσε κάτι τέτοιο».

Ιντερπόλ: Εξετάζει και άλλα «ύποπτα« διαβατήρια

Η Ιντερπολ--η Διεθνής Οργάνωση Εγκληματολογικής Αστυνομίας--ανακοίνωσε σήμερα ότι τουλάχιστον δύο διαβατήρια που είχαν καταχωρηθεί στη βάση δεδομένων της ως κλεμμένα ή απολεσθέντα χρησιμοποιήθηκαν από άτομα που επιβιβάστηκαν στο αεροσκάφος της Malaysia Airlines που αγνοείται και πρόσθεσε ότι "εξετάζει και άλλα ύποπτα διαβατήρια".

Η Ιντερπολ ανακοίνωσε ότι δεν έγινε έλεγχος στη βάση δεδομένων της από καμία χώρα σχετικά με τα διαβατήρια ενός Αυστριακού και ενός Ιταλού από τη στιγμή που δηλώθηκαν ως απολεσθέντα μέχρι την αναχώρηση της πτήσης.

"Ενώ είναι πολύ νωρίς για να εικάσουμε ότι μπορεί να υπάρχει σχέση μεταξύ των κλεμμένων διαβατηρίων και του αγνοούμενου αεροπλάνου, είναι φανερά πολύ ανησυχητικό το ότι κάποιος μπόρεσε να επιβιβαστεί σε αεροσκάφος που πραγματοποιούσε διεθνή πτήση χρησιμοποιώντας ένα κλεμμένο διαβατήριο καταχωρημένο στις βάσεις δεδομένων της Ιντερπολ", αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο γενικός γραμματέας της Οργάνωσης Ρόναλντ Νομπλ.

Σύμφωνα με πληροφορίες της τελευταίας στιγμής, Βιετναμέζοι αξιωματούχοι δήλωσαν ότι βρέθηκε τμήμα της πόρτας και της ουράς του αεροσκάφους των Malaysia Airlines.

Keywords
Τυχαία Θέματα