Μάρκες αξίας εκατομμυρίων

Σε μια εποχή που όλοι κοιτάνε πως και πώς να φυλάξουν μερικά χρήματα στην άκρη, είναι μερικές εταιρίες που βλέπουν την αξία τους να απογειώνεται.

Το ξέρω σαφώς πως για να μιλάμε για αγορές κάποιων συγκεκριμένων επώνυμων πραγμάτων σε τιμές άνω των 300 ευρώ σε τέτοιες εποχές είναι απαγορευτικό. Όμως κάποιοι άνθρωποι φαίνεται να μην καταλαβαίνουν πολλά από την παγκόσμια οικονομική κρίση. Και ιδιαίτερα οι μεγαλομέτοχοι ορισμένων εταιριών, που βλέπουν την αξία των “παιδιών” τους να απογειώνετα. Ναι, αυτές είναι οι πιο γνωστές και κερδοφόρες μάρκες

παγκοσμίως για το 2012.

Η γαλλική Louis Vuitton έχει στεφθεί ως η πιο πολύτιμη πολυτελής μάρκα για έβδομη συνεχόμενη χρονιά. Σύμφωνα με έρευνα η μάρκα που ανήκει στην εταιρία LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA (MC) που βρίσκεται στο Παρίσι, κοστολογείται στα 25,9 δις. δολάρια, με 7% αύξηση σε σχέση με το 2011. Η Hermes της οποίας η LVMH διαθέτει κάποιο ποσοστό, έφθασε στη δεύτερη θέση με αξία κοντά στα 19,1 δις. δολάρια, 61% πάνω σε σχέση με πέρσι. Η Rolex η πασίγνωστη ελβετική εταιρία ρολογιών, κατετάγη στην τρίτη θέση με 7,71 δις. δολάρια, αύξηση 36%.

“Η πολυτέλεια αντιμετωπίζεται ως μια καλή επένδυση με τους ανθρώπους όλο και περισσότερο να αγοράζουν κλασικά κομμάτια παρά να ασχολούνται με την υψηλή μόδα” δήλωσε ο υπεύθυνος της έρευνας Nick Cooper. “Αυτοί που έχουν την πολυτέλεια για να αγοράσουν ενδίδουν, συμπεριλαμβανομένων νέων επαγγελματιών που, όλο και περισσότερο δυσκολεύονται να αγοράσουν κάποιο σπίτι, ξοδεύοντας έτσι το διαθέσιμο εισόδημά τους σε πολυτέλεια μέσης κατηγορίας”.

Η ποιοτική δεξιοτεχνία, η κληρονομιά και η ιστορία είναι παράγοντες κλειδιά της επιτυχίας για τις πολυτελείς μάρκες, σύμφωνα με την έρευνα. Οι κατασκευαστές πολυτελών ειδών ‘’μπορούν να αποδεχτούν τη διαχείριση της μάρκας ως μια κριτική επάρκεια για να χτίσεις μακροπρόθεσμη οικονομική αξία’’ υποστηρίζει ο Cooper. Παρακάτω παραθέτουμε τη “χρυσή δεκάδα”…

1. Louis Vuitton, $25.9 δισ., αύξηση 7%

2. Hermes, $19.1 δισ., αύξηση 61%

3. Rolex, $7.17 δισ., αύξηση 36%

4. Chanel, $6.7 δισ.

5. Gucci, $6.4 δισ. (μείωση 14%)

6. Prada, $5.7 δισ. (πρώτη φορά στη δεκάδα)

7. Cartier, $4.8 δισ..

8. Hennessy, $4.6 δισ.

9. Moet & Chandon, $4.2 δισ

10. Burberry, $4.09 δισ.

Διαβάστε ακόμα:

* Εσύ από που ψωνίζεις;

* Ray Ban και το 2012!

* To styling της κρίσης; Όχι, το styling του 2012

* Ray Ban και το 2012!

* To styling της κρίσης; Όχι, το styling του 2012

Keywords
Τυχαία Θέματα