Περασμένα μεγαλεία

Οι σκέψεις μας την επόμενη μέρα του α’ ημιτελικού της φετινής Eurovision με Ελευθερία Ελευθερίου και Ήβη Αδάμου αντιμέτωπες.

Από τον Κωνσταντίνο Χαντζάκο-Αντωνάτο

Στην Ελλάδα υπήρχε μία τάση από την πρώτη στιγμή φέτος να υποστηρίζεται περισσότερο η Ήβη Αδάμου και το “LaLaLove”, παρά η ελληνική αποστολή

και η Ελευθερία Ελευθερίου με το “Aphrodisiac”. Και να που ήρθε η βραδιά που τα δύο κορίτσια από την Κύπρο βρέθηκαν αντιμέτωπες στη σκηνή του Galaxy Stadium στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν.

Εκ των δύο κορασίδων, πρώτη εμφανίστηκε η Ελευθερία Ελευθερίου. Εθνική υπερηφάνεια, φούσκωμα γαλοπούλας στον θεατή και eurovision fan και αυτά τα μαγικά νεκρά δευτερόλεπτα πριν την δεις να στέκεται όλο χάρη στη σκηνή του διαγωνισμού. Και κάπου εκεί αρχίζει το κακό. Αν και η ίδια ήταν άκρως καλοκουρδισμένη, ακριβώς όπως τη χαρακτήρισε και η Μαρία Κοζάκου, είχε μεγάλες ελλείψεις. Για παράδειγμα, το virtual όστρακο που φαινόταν στις οθόνες της σκηνής θα έπρεπε να ήταν μια κατασκευή πάνω στη σκηνή, από την οποία θα έβγαινε η ίδια με τους χορευτές της και θα γινόταν της τρελής το πανηγύρι. Αλλά δεν το είχε! Χωρίς να κάνει κάτι κακό η ίδια, συγκρινόμενη ακόμα και με την εμφάνιση του Γιώργου Αλκαίου το 2009, η εμφάνιση της Ελλάδας ήταν από λιτή έως φτωχή. Πάλι καλά που η κοπέλα ξέρει από κούνημα από τα γεννοφάσκια της και το αποθέωσε. Κατά τα άλλα, φωνητικά άκουγες απλά τη Βικτώρια Χαλκίτη, τα πλάνα του σκηνοθέτη τη χαντάκωσαν, ενώ η όλη ομάδα μου φάνηκε πολύ λίγη πάνω στην ομολογουμένως τεράστια σκηνή του σταδίου. Δες και μόνος σου!

Λίγα τραγούδια αργότερα βγήκε στη σκηνή και η αποστολή της Κύπρου με την Ήβη Αδάμου. Εδώ τα πράγματα ήταν αρκετά πιο ωραία. Αν παραβλέψεις πως όλη η αισθητική της εμφάνισης παρέπεμπε στην ανάδειξη της Prom Queen του Λυκείου της Λάρνακας, η 18χρονη τραγουδίστρια ήταν πολύ σωστή φωνητικά, ήταν ωραία ντυμένη, χόρευε τόσο, όσο μπορούσε και έπρεπε, είχε ένα κολλητικό τραγούδι και γενικά πάτησε γερά τα τακουνάκια της στα led της high tech σκηνής. Πραγματικά τη χαιρόσουν! Αυτό το τελευταίο αποτελεί και το μεγάλο εισιτήριο της στην ενήλικη εγχώρια μουσική βιομηχανία, αφήνοντας πίσω πλέον το κοριτσάκι που γνωρίσαμε στο X-Factor. Δες την και αυτήν!

Φεύγοντας μακριά από τη λογική της σύγκρισης των δύο κοριτσιών, η Ελλάδα έδειξε πως δεν είχε διάθεση να χαραμίσει ούτε ένα ευρώ παραπάνω από τα απολύτως τυπικά για τη φετινή αποστολή της στη Eurovision, ενώ η Κύπρος απέδειξε πως ήθελε ξεκάθαρα να είναι στον τελικό μετά από μια πολυετή γκαντεμιά που έδερνε τις αποστολές τους από την εποχή που πήγε ο Κωνσταντίνος Χριστοφόρου το 2005. Και οι δυο πέτυχαν και να κάνουν το ντόρο τους και να είναι στον τελικό, μπράβο τους!

ΥΓ.: Έτσι και βρω αυτόν τον άτιμο που κρατούσε στο κέντρο του βασικού πλάνου μια τεράστια σημαία της Ρωσίας θα τον υποχρεώσω να ακούει τις γιαγιάδες της αποστολής της πατρίδας του non-stop μέχρι να μετανοήσει γιατί μου έσπασε τα νεύρα κούνα – κούνα πέρα δώθε το κατάρτι.

Διαβάστε ακόμα:

* Ελευθερί

Keywords
Τυχαία Θέματα