Πώς θα είναι το Μετρό σε λίγα χρόνια – 83 σταθμοί στη διάθεση του κοινού

Μεγάλες αλλαγές στη συγκοινωνία έφερε το άνοιγμα των τεσσάρων νέων σταθμών του μετρό στα Νότια Προάστια της Αθήνας.

Έτσι, σήμερα, η γραμμή 1 παραμένει στον διάδρομο Πειραιάς – Κηφισιά, με 24 σταθμούς, η γραμμή 2 (κόκκινη), αντίστοιχα, στον διάδρομο Ανθούπολη-Ελληνικό,

έχοντας πλέον 20 σταθμούς, ενώ η γραμμή 3 (μπλε) στον διάδρομο Αιγάλεω-Δ.Πλακεντίας-Αεροδρόμιο με 20 σταθμούς.

Μάλιστα, σε λίγο καιρό, στην τελευταία γραμμή θα προστεθεί και ο σταθμός Αγ. Μαρίνα, ο οποίος βρίσκεται στα σύνορα των περιοχών Αιγάλεω – Χαϊδάρι με σκοπό να έχουν πιο εύκολα πρόσβαση στο Μετρό οι κάτοικοι της δεύτερης περιοχής, με τον συγκεκριμένο σχεδιασμό να αποτελέσει τον βασικό κορμό, για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Όμως, οι επεκτάσεις δεν θα σταματήσουν εκεί. Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα ypodomes.gr μέχρι και το 2020, οι σταθμοί θα έχουν αγγίξει σε αριθμό τους 83.

Η Αττικό Μετρό μελετά την κατασκευή για την επέκταση της γραμμής 3, από την Αγ. Μαρίνα, στο Δημοτικό Θέατρο (στο κέντρο του Πειραιά), έχοντας τέσσερις ενδιάμεσους σταθμούς (Κορυδαλλός, Νίκαια, Μανιάτικα, Πειραιάς). Επίσης, μελέτες γίνονται και για τη διεύρυνση της γραμμής 2, από την Ανθούπολη στο Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς (Άγιος Ιερόθεος, Πετρούπολη, Ίλιον).

Δείτε εικόνες από την πρώτη μέρα λειτουργίας της επέκτασης μέχρι το Ελληνικό

1 από 32 < ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΠΟΜΕΝΗ >

Τέλος, υπάρχουν μελέτες οι οποίες αφορούν την κατασκευή μιας νέας γραμμής (4) η οποία θα συνδέει Άλσος Βείκου – Ευαγγελισμός, με εννέα σταθμούς (Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Πανεπιστήμιο, Κολωνάκι, Κορυδαλλός), ενώ αναμένεται να υπάρξει και υπογειοποίηση του τμήματος Φάληρο-Πειραιάς της γραμμής 1 με έναν νέο σταθμό (Καμίνια).

Keywords
Τυχαία Θέματα