59ο Ράλι Ακρόπολις : Αυτή η… ημέρα μένει

Η παράφραση στον τίτλο του τραγουδιού «Αυτή η νύχτα μένει» ταιριάζει απόλυτα στην πρώτη ημέρα του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις, που έχει πρώτο στη γενική κατάταξη τον E. Novikov (Ford Fiesta WRC).

Με την τελευταία νυχτερινή ειδική διαδρομή έκλεισε η ανατρεπτική πρώτη ημέρα του 59ου Ράλλυ Ακρόπολις.

Ευτυχώς η διαδρομή «Κινέτα» των 26 χιλιομέτρων δεν είχε σχεδόν κανένα από τα δράματα της απογευματινής. Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε ο άνεμος που φυσούσε και έπαιρνε τη σκόνη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πρόβλημα στην ορατότητα.

Ο Evgeny Novikov για άλλη μία φορά σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και προηγείται με καλή διαφορά στη γενική κατάταξη. Για τη 2η θέση έχουμε μάχη ανάμεσα σε Dani Sordo (Citroen DS3 WRC) και Jari-Matti Latvala (VW Polo WRC) ενώ ακολουθούν σε όχι μεγάλη απόσταση οι T. Neuville (Ford Fiesta WRC) και A. Mikkelsen(VW Polo WRC).

Από τη Volkswagen ανακοινώθηκε ότι το πρόβλημα που ανάγκασε τον Sebastien Ogier σε εγκατάλειψη εντοπίζεται στην πίεση καυσίμου.

Ράλι Ακρόπολις: Πιο σκληρό και από τα φαβορί

Τα πάνω κάτω ήρθαν μετά την πρώτη Ειδική Διαδρομή του Ράλι Ακρόπολις, όταν όλα τα φαβορί αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα.

Σκόνη, σκληρές διαδρομές και ανατροπές. Το Ράλι Ακρόπολις απέδειξε γιατί όλοι οι team managers και οδηγοί το θεωρούν rally icon στο ημερολόγιο της Διεθνούς ομοσπονδίας.

Ο Sebastien Ogier ( VW Polo WRC) σταμάτησε μετά το 20ό χιλιόμετρο, εξαιτίας τεχνικού προβλήματος. Εγκατέλειψε και θα ξεκινήσει αύριο υπό καθεστώς Rally 2. Ο Mads Ostberg (Ford Fiesta WRC) έχασε χρόνο όταν έφυγε ο τροχός του. Ο Μikko Hirvonen αντιμετώπισε προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης του Citroen DS3 WRC.

Αντίθετα ένα από τα αουτσάιντερ του αγώνα ο Engeny Novikov (Ford Fiesta WRC), σημείωσε έναν εντυπωσιακό χρόνο, παίρνοντας διαφορά 20,6” από τον Dani Sordo (Citroen DS3 WRC) , ο οποίος είναι 2ος.

Άτυχος ήταν ο Λάμπρος Αθανασούλας ο Έλληνας οδηγός εγκατέλειψε την προσπάθεια από σπασμένη ανάρτηση.

Μάλιστα μεταφέρθηκε με ελικόπτερο στο νοσοκομείο για εξετάσεις στο τραυματισμένο χέρι του. Ο τραυματισμός προκλήθηκε από το τιμόνι του αυτοκινήτου σε μια απότομη κίνησή του όταν έσπασε η εμπρός ανάρτηση.

Πραγματικά άτυχη στιγμή για τον Λάμπρο.

Ας δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνιστές

Mikko Hirvonen

«Δυστυχώς το αυτοκίνητο χάλασε – πρέπει να το επισκευάσουμε και να συνεχίσουμε. Δε θα κάνουμε αλλαγές, γιατί κατά τα άλλα δούλευε καλά. Ήμασταν ευχαριστημένοι μέχρι που παρουσιάστηκε το πρόβλημα».

Daniel Sordo

«Για μένα ήταν εντάξει, προσπάθησα να αποφύγω τα λάθη. Η ειδική ήταν πολύ γλιστερή και είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, γιατί έγιναν πολλά. Τώρα θα προσπαθήσουμε να τερματίσουμε χωρίς προβλήματα, γιατί η νυχτερινή ειδική είναι πολύ δύσκολη».

Mads Ostberg

«Χτυπήσαμε ένα τσιμεντένιο τοιχίο και έφυγε ο τροχός. Είναι πολύ παράξενο, γιατί δεν κατάλαβα τη σύγκρουση, ήταν μια κλειστή αριστερή στροφή. Φαίνεται πως η τύχη δεν είναι με το μέρος μας».

Evgeny Novikov

«Ήταν καλή αρχή. Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε καλό ρυθμό. Ήταν βασικό να μείνουμε στο δρόμο και να μην κάνουμε πολλές μπούκες. Ήταν αρκετά δύσκολα, αλλά αυτή είναι η Ελλάδα».

Jari-Matti Latvala

«Ήταν δύσκολη αρχή, αλλά είμαστε στην 3η θέση. Στο 3ο χλμ. της ειδικής πήγαμε ευθεία και έπρεπε να κάνουμε όπισθεν. Είχα επίσης προβλήματα με το χειρόφρενο. Δεν ήταν μηχανικό, ήταν με τη θερμοκρασία, υπερθερμαινόταν και δε δούλευε. Για τη νυχτερινή ειδική θα χρησιμοποιήσουμε μαλακότερο στήσιμο, γιατί το αυτοκίνητο είναι πολύ σκληρό».

Robert Kubica

«Πολύ δύσκολη ειδική. 47 χλμ. δεν είναι εύκολα, τα τελευταία 15 χλμ. δε βλέπαμε τίποτα, γιατί ήμασταν στη σκόνη των Fuschs και Protasov. Είναι λυπηρό που χάσαμε 30 δλ., αλλά αυτό είναι μέρος του ράλλυ και μέρος των μαθημάτων που παίρνουμε».

Keywords
Τυχαία Θέματα