Σε διαδικασία εκπαίδευσης ο πιλότος του μοιραίου Boeing – Τι έδειξε το μαύρο κουτί

07:42 8/7/2013 - Πηγή: KoolNews

Η αεροπορική εταιρεία Asiana Airlines Inc της οποίας το Boeing 777 συνετρίβη κατά τη διαδικασία προσγείωσης στο διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο, ανέφερε ότι ο πιλότος που ήταν επιφορτισμένος με την προσγείωση, βρισκόταν σε κατάσταση εκπαίδευσης και ήταν η πρώτη πτήση του προς ένα αεροδρόμιο με jet αυτού του τύπου.

«Ήταν η παρθενική πτήση του Λι Κανγκ-κουκ προς το αεροδρόμιο. Ήταν

σε εκπαίδευση. Ακόμα και ένας βετεράνος κάνει εκπαίδευση για ένα νέο jet », ανέφερε ο εκπρόσωπος της Asiana Airlines, τη Δευτέρα.

«Έχει μεγάλη εμπειρία και προηγουμένως είχε πετάξει στο Σαν Φρανσίσκο με διαφορετικούς τύπους αεροπλάνων, συμπεριλαμβανομένου και του Boeing 747 ... και ως συγκυβερνήτης σε άλλες πτήσεις με 777», είπε ο εκπρόσωπος.

Ο Λι ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στην Asiana Airlines ως βοηθός το 1994, έχει 9.793 ώρες πτητικής εμπειρίας, αλλά μόνο 43 ώρες με Boeing 777 jet. Ο συγκυβερνήτης Λι Γεονγκ-μιν έχει 3.220 ώρες πτήσης με το Boeing 777 και συνολικά 12.387 ώρες εμπειρίας, δήλωσε επίσης ο εκπρόσωπος.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Asiana δήλωσε το Σάββατο ότι δεν πιστεύει ότι η μοιραία συντριβή προκλήθηκε από μηχανική βλάβη. Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών ανέφερε την Κυριακή ότι το αεροσκάφος πετούσε «σημαντικά κάτω από το στόχο ταχύτητας για τη διαδικασία προσγείωσης» και το πλήρωμά του προσπάθησε να διακόψει την προσγείωση μόλις λίγα δευτερόλεπτα πριν προσκρούσει στο μόλο μπροστά από το διάδρομο προσγείωσης.

Τι έδειξε το μαύρο κουτί

Το πλήρωμα του αεροσκάφους Boeing 777 της εταιρείας Asiana Airlines που συνετρίβη το Σάββατο στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο, προσπάθησε να αυξήσει ταχύτητα και να ματαιώσει τη διαδικασία προσγείωσης, μόλις λίγα δευτερόλεπτα πριν το αεροσκάφος χτυπήσει με το πίσω μέρος στην προβλήτα που βρίσκεται μπροστά από την πίστα του αεροδρομίου, σύμφωνα με τον καταγραφέα πτήσεων, που ανέκτησε η Εθνική Ασφάλεια Μεταφορών των ΗΠΑ (NTSB).

Η πρόεδρος της αμερικανικής υπηρεσίας Ντέμπορα Χέρσμαν, μιλώντας κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο αεροδρόμιο, είπε ότι δεν υπήρξαν ενδείξεις για τυχόν προβλήματα πριν από την απόφαση των πιλότων να διακόψουν την διαδικασία προσγείωσης και μόλις 7 δευτερόλεπτα πριν τη σύγκρουση οι πιλότοι προσπάθησαν να αυξήσουν την ταχύτητα του αεροπλάνου.

Σύμφωνα με την Χέρσμαν τα δεδομένα του καταγραφέα πτήσης δείχνουν ότι το αεροπλάνο ταξίδευε με «σημαντικά χαμηλότερη από την προβλεπόμενη ταχύτητα» για περιπτώσεις προσέγγισης και προσγείωσης σε αεροδρόμιο. Το πλήρωμα προσπάθησε να ξεκινήσει ένα "go-around", διακόπτοντας τη διαδικασία προσγείωσης και επιταχύνοντας, μόλις 1,5 δευτερόλεπτα πριν την συντριβή.

1 από 8 < ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΠΟΜΕΝΗ >

Keywords
Τυχαία Θέματα