Facebook Excahange: Στοχευμένες διαφημίσεις

Η νέα υπηρεσία, που ονομάζεται Facebook Exchange, θα δώσει την ευκαιρία στους διαφημιστές να εμφανίζουν περιεχόμενο σε πολύ συγκεκριμένες ομάδες χρηστών του δημοφιλούς social network, χρησιμοποιώντας το ιστορικό των χρηστών στο Internet.

\Αυτή αποτελεί την τελευταία προσπάθεια του Facebook

να αυξήσει τα έσοδα του, έτσι ώστε να δικαιολογούν τη χρηματιστηριακή αξία του που αγγίζει τα $58 δις, ενώ αναμένεται να είναι διαθέσιμη πολύ σύντομα.

Πως λειτουργεί;

Το Facebook θα κάνει χρήση των cookies που αποθηκεύουν τις σελίδες στις οποίες μπαίνουμε και έτσι γνωρίζει το site πότε κάποιος χρήστης έχει επισκεφτεί μια συνεργαζόμενη ιστοσελίδα. Το Facebook Exchange δεν θα μπορεί κάποιος να το απενεργοποιήσει πλήρως, όμως θα μπορεί να το απενεργοποιήσει για συγκεκριμένους ιστότοπους.

Μέχρι σήμερα, το Facebook δεν μπορούσε να προσφέρει τόσο στοχευμένες διαφημίσεις, όπως κάνει για παράδειγμα η Google, κάτι που οδηγούσε αυτόματα σε χαμηλότερα έσοδα από διαφημίσεις. Τώρα με το Facebook Exchange τα έσοδα του Facebook μπορεί να αυξηθούν στον βαθμό που η εταιρεία και οι μέτοχοι της επιθυμούν.

Keywords
Τυχαία Θέματα