Yπερηχητικό μετρό που κάνει τον γύρο του κόσμου σε 6 ώρες!

Το απίστευτο και φουτουριστικό σχέδιό της παρουσίασε μια νέα ομάδα σχεδιαστών, που είναι βγαλμένο κυριολεκτικά από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Το Evacuated Tube Transport, όπως είναι ο πλήρης τίτλος του, είναι ένας αεροστεγής σωλήνας μέσα στον οποίο θα κινούνται χωρίς τριβή και με τρομερές ταχύτητες μικρά βαγόνια με λίγους επιβάτες. Τα βαγόνια αυτά θα κινούνται με ταχύτητες που θα προσεγγίζουν ακόμη και τα 6.500 χιλιόμετρα την ώρα.

Την ιδέα για το μελλοντικό αυτό βαγόνι «συνέλαβε» στις αρχές της δεκαετίας του 1990

ο αμερικανός μηχανολόγος Ντάριλ Οστερ, ο οποίος άρχισε να το σχεδιάζει και πατεντάρισε το 1997 την τεχνολογία στην οποία θα βασιζόταν ο σωλήνας αυτός, ενώ στην συνέχεια δημιούργησε την εταιρία και άρχισε να αναζητεί συνεργάτες και χρηματοδότες για την υλοποίηση του σχεδίου του.

Πριν από λίγα 24ωρα οι επιτελείς της εταιρείας παρουσίασαν τα σχέδια του ΕΤΤ. Όπως υποστηρίζουν, αυτό το… υπερηχητικό μετρό θα μπορούσε να μεταφέρει επιβάτες από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη μέσα σε 45 λεπτά και να κάνει τον γύρο του κόσμου μέσα σε έξι ώρες!

Τα βαγόνια του ΕΤΤ θα έχουν δυνατότητα να μεταφέρουν 4-6 επιβάτες, ενώ θα υπάρχει ξεχωριστός χώρος για τις αποσκευές τους. Σύμφωνα με τους σχεδιαστές τα βαγόνια θα κινούνται χωρίς τριβές μέσα στον σωλήνα και θα αναπτύσσουν ταχύτητες που θα αγγίζουν τα 6.500 χλμ/ώρα. Υποστηρίζουν ότι η κίνηση των βαγονιών θα είναι αθόρυβη και ότι οι επιβάτες δεν θα βιώνουν ισχυρές βαρυτικές δυνάμεις.

Αναφέρουν ότι οι επιβάτες θα βιώνουν μόλις 1G, δύναμη που βιώνουν οι επιβάτες των συμβατικών αυτοκινήτων. Οι σχεδιαστές δηλώνουν επίσης ότι το συγκεκριμένο βαγόνι- σωλήνας θα είναι ασφαλέστερο και πιο οικονομικό από τα τρένα και τα αεροπλάνα. Επίσης εκτιμάται ότι για την κατασκευή του θα απαιτηθεί μόλις το 1/4 του κόστους που χρειάζεται για την κατασκευή δρόμων στο αστικό οδικό δίκτυο και το 1/10 του κόστους των αυτοκινητοδρόμων υψηλής ταχύτητας.

Προς το παρόν πάντως οι σχεδιαστές δεν έχουν αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες για την τεχνολογία πίσω από την συγκεκριμένη κατασκευή, ενώ δεν έχει γίνει γνωστό αν υπάρχει ενδιαφέρον για την κατασκευή του.

Keywords
Τυχαία Θέματα