Ακρίβεια και Fast food: Γιατί οι αλυσίδες βλέπουν την πλάτη καταναλωτών χαμηλού εισοδήματος
Οι καλπάζουσες τιμές σε καταστήματα και εστιατόρια φαστ φουντ στις ΗΠΑ έχουν κάνει τους φτωχότερους καταναλωτές πολύ φειδωλούς στις δαπάνες τους, καθώς τα στελέχη σε αλυσίδες όπως τα McDonald’s και Wendy’s πρόσφατα είπαν ότι ανησυχούν μήπως χάσουν έσοδα από εκείνους με πιο σφικτούς προϋπολογισμούς, αναφέρει το Reuters. Περίπου το ένα τέταρτο των καταναλωτών χαμηλού εισοδήματος -δηλαδή όσοι βγάζουν λιγότερα από 50.000 δολάρια ετησίως-, δήλωσαν ότι έτρωγαν λιγότερο γρήγορο φαγητό
Στην πιο πρόσφατη μελέτη Beige Book της Fed με αναφορές που συγκεντρώθηκαν από επιχειρηματικές και κοινοτικές επαφές σε όλη τη χώρα, 7 από τις 12 περιφέρειες της Fed ανέφεραν ότι καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος άλλαζαν συνήθειες δαπανών αναζητώντας ευκαιρίες, αρωγή από κοινοτικές ομάδες ή πρόσβαση σε πίστωση. Τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία απογραφής των ΗΠΑ καθηλώνουν: Περίπου το ένα τρίτο των μαύρων αμερικανικών νοικοκυριών και το 21% των λευκών αμερικανικών νοικοκυριών έβγαλαν λιγότερα από 35.000 δολάρια το 2022.
Οι φτωχότεροι σημαντικό μέρος της πελατειακής βάσηςΓια τις εταιρείες φαστ φουντ που συχνά προβάλλουν εικόνα οικονομικής προσιτότητας, οι καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος αποτελούν σημαντικό μέρος της πελατειακής βάσης και αποτελούν προπύργιο για μακροπρόθεσμες τάσεις. Αλλά είναι συνήθως οι πρώτοι που περικόπτουν τις δαπάνες και οι τελευταίοι που επιστρέφουν. Αλλά τώρα, οι αλυσίδες μπορεί να είναι λιγότερο πιθανό να κυνηγήσουν τους πελάτες τόσο σκληρά όσο στο παρελθόν, επειδή ακόμη και με μια πτώση της επισκεψιμότητας, οι τζίροι παρέμειναν σταθεροί υποστηριζόμενοι από αυξημένες τιμές. Οι εταιρείες γρήγορου φαγητού δεν «βιάζονται να προωθήσουν την επισκεψιμότητα πάνω από το κέρδος όπως πριν από μια δεκαετία», δήλωσε ο Μάικ Λουκιάνοφ, Διευθύνων Σύμβουλος του SignalFlare.ai και βετεράνος σύμβουλος στη βιομηχανία γρήγορου φαγητού.
Προσφορές σε περιόδους κρίσηςΓια παράδειγμα, το 2008, η αλυσίδα Subway παρουσίασε σε εθνικό επίπεδο το μήκους ενός ποδός σάντουιτς των 5 δολαρίων, το οποίο έγινε το εμβληματικό σάντουιτς της Μεγάλης Ύφεσης. Αυτό ώθησε τους αντιπάλους να εισαγάγουν προσφορές εξαιρετικής αξίας για πελάτες που προσέχουν τον προϋπολογισμό, όπως τα «$5 Fill-Up Boxes» της Yum! Brands. Το 2016, η McDonald’s, μετά από μια παρατεταμένη πτώση στις πωλήσεις, παρουσίασε μια συμφωνία πακέτου που ονόμασε «McPick 2», επιτρέποντας στους πελάτες να επιλέξουν 2 είδη, όπως ένα McDouble, για $2. Μέσα σε λίγους μήνες, η Wendy’s έβαλε προσφορά τέσσερα για $4. Η Burger King πρόσφερε πέντε για $4. Η Pizza Hut είχε ένα «μενού γεύσεων» για $5. Η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών περιορίζει τις γενικές περικοπές μενού και τις ευρείες εκπτώσεις, με τους αναλυτές του κλάδου να υποστηρίζουν πως οι αλυσίδες έχουν αναγκαστεί να γίνουν πιο επιλεκτικές, στρέφοντας το ενδιαφέρον τους σε συγκεκριμένα δημογραφικά στοιχεία ή περιορίζοντας τις προσφορές σε συγκεκριμένες ώρες ή κανάλια γευμάτων, όπως η εφαρμογή της ή μόνο μέσω παράδοσης. Τα στελέχη της McDonald’s είπαν στους επενδυτές τον Φεβρουάριο ότι θα βασιστούν στο υπάρχον «μενού αξίας» για να απευθύνεται σε καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος που μπορεί να μπουν στον πειρασμό να φάνε συσκευασμένα τρόφιμα στο σπίτι.
Μάχη για τους φτωχότερους καταναλωτές«Το πεδίο μάχης είναι σίγουρα γύρω από αυτόν τον καταναλωτή χαμηλού εισοδήματος», είπε στους επενδυτές ο διευθύνων σύμβουλος της McDonald’s, Κρις Κεμπτζίνσκι, αναφερόμενος στους ανθρώπους που βγάζουν λιγότερα από $45.000. Η Wendy’s παρουσίασε πρόσφατα ένα burger $1 για περιορισμένο χρόνο — διαθέσιμο μόνο μέσω της εφαρμογής της. Ο οικονομικός διευθυντής της Γκούντερ Πλος είπε στους επενδυτές τον Φεβρουάριο ότι η επισκεψιμότητα είναι μειωμένη μεταξύ των πελατών με χαμηλότερο εισόδημα, αλλά το μερίδιό στη γενική αγορά παραμένει αμετάβλητο. Για τις μεγάλες εταιρείες γρήγορου φαγητού, οι εφαρμογές αφοσίωσης είναι η στρατηγική επιλογής για την αύξηση της διατήρησης και του μέσου ποσού που δαπανάται. Το θετικό για τις αλυσίδες είναι ότι συλλέγουν περισσότερα δεδομένα συναλλαγών και δημογραφικά δεδομένα για καταναλωτές. Για παράδειγμα, η McDonald’s προσφέρει συχνά εκπτώσεις εντός εφαρμογής, όπως έκπτωση 20% σε μια παραγγελία ή δωρεάν παράδοση με αρκετά μεγάλη παραγγελία.
Η Domino’s μείωσε στο μισό την ελάχιστη τιμή αγοράς για να κερδίσει πόντους στο πρόγραμμα επιβράβευσης, σε $5 από $10. Επίσης, μείωσε τον αριθμό των αγορών που απαιτούνται για να αποκτήσετε μια δωρεάν πίτσα σε μόλις δύο από έξι. Σίγουρα, δεν παρατηρείται πτώση σε όλες τις αλυσίδες στους πελάτες χαμηλού εισοδήματος. Στην Taco Bell, η οποία πουλά ένα μεμονωμένο taco για $1,40 σε πολλά από τα καταστήματά της στο Σαν Αντόνιο, οι τοποθεσίες σε αγορές χαμηλού εισοδήματος τα πήγαν καλύτερα από άλλες τοποθεσίες.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Ειδήσεις
- Γιατί κλείνουν εργοστάσια στην Ελλάδα οι πολυεθνικές
- Δημήτρης Κόκοτας: Χωρίς καρδιακό παλμό για 8 λεπτά – Φόβοι για εγκεφαλική βλάβη, νέα προσπάθεια αποσωλήνωσης του τραγουδιστή [βίντεο]
- Ένθετο υγεία: Self test για καρκίνο παχέος εντέρου – Διαθέσιμο από τον Ιούνιο στα φαρμακεία
- Survivor 2024 spoiler 1/4: Τι βρίσκει η Ασημίνα επιστρέφοντας στον στίβο - Η ομάδα που κερδίζει την 2η ασυλία
- Η πιο «υποτιμημένη» πόλη στον κόσμο που αξίζει να επισκεφτείτε με την πρώτη ευκαιρία
- Εκλογές στην Τουρκία: Με ποντιακά γλέντησε ο Ιμάμογλου – Ο χορός ξεσήκωσε τα πλήθη [βίντεο]
- Από τη «Μάγισσα» του ΑΝΤ1 στο «Διάφανη αγάπη» του ALPHA
- Survivor: Χαμός στο συμβούλιο και αποχώρηση - Η πρώτη υποψηφιότητα
- Θεσσαλονίκη: 54χρονη και 20 γιατροί κατηγορούνται για παράνομες συνταγογραφήσεις
- Αλλαγές στον ΣΚΑΪ – Ο Άρης Πορτοσάλτε φαίνεται πως παίρνει τη ζώνη της Φαίης Σκορδά
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Attiki Press
- Σαντορίνη: Αποκαλύφθηκε μεγάλη ιστορική υποβρύχια έκρηξη στην καλντέρα
- Πώς να βρω δουλειά: Σύμβουλος ανθρώπινου δυναμικού δίνει χρήσιμες οδηγίε
- Η Νο1 τροφή που πρέπει να βγάλετε από τη ζωή σας
- 12χρονη Κολωνός ποινές: Σήμερα ανακοινώνονται, αποφυλακίζεται η μητέρα
- Μάντσεστερ Σίτι – Άρσεναλ: Χαμός στην βαθμολογία – Όλα κρίνονται στα τελευταία παιχνίδια
- Ακρίβεια και Fast food: Γιατί οι αλυσίδες βλέπουν την πλάτη καταναλωτών χαμηλού εισοδήματος
- Τελευταία Νέα Attiki Press
- Ακρίβεια και Fast food: Γιατί οι αλυσίδες βλέπουν την πλάτη καταναλωτών χαμηλού εισοδήματος
- Πώς να βρω δουλειά: Σύμβουλος ανθρώπινου δυναμικού δίνει χρήσιμες οδηγίε
- Σαντορίνη: Αποκαλύφθηκε μεγάλη ιστορική υποβρύχια έκρηξη στην καλντέρα
- Η Νο1 τροφή που πρέπει να βγάλετε από τη ζωή σας
- Μάντσεστερ Σίτι – Άρσεναλ: Χαμός στην βαθμολογία – Όλα κρίνονται στα τελευταία παιχνίδια
- 12χρονη Κολωνός ποινές: Σήμερα ανακοινώνονται, αποφυλακίζεται η μητέρα
- Αεροδρόμια: Άνοδος 15,7% στην επιβατική κίνηση τον Φεβρουάριο
- Τσαφούλιας – Άννα Μενενάκου: «Με έχει εξελίξει στο να γίνω καλύτερος»
- Τιμές καυσίμων Απρίλιος 2024: Στα ύψη σε νησιά και βόρεια Ελλάδα
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Ειδήσεις
- Κασσελάκης για Τέμπη: «Μητσοτάκης ίσον Καραμανλής» – Αύριο καταθέτουμε το κατηγορητήριο
- Αλεσάντρο Μικέλε: Έγινε ο νέος διευθυντής δημιουργικού στον οίκο Valentino
- Στα δικαστήρια «αλλαγμένος» ο πατήρ Αντώνιος: Η πρώτη του εμφάνιση μετά το σκάνδαλο
- ΕΛΤΑ - Πάτρα: Ο αμίαντος απειλεί τους εργαζομένους - Παρέμβαση του Αρείου Πάγου
- Ηράκλειο: Συνελήφθησαν δύο άτομα για ζωοκλοπή
- Όταν το Gmail έμοιαζε πρωταπριλιάτικη φάρσα
- Εφημερίδα του 1924 προέβλεψε πώς θα είναι η ζωή σήμερα
- Κασσελάκης για Τέμπη: «Μητσοτάκης ίσον Καραμανλή» – Αύριο καταθέτουμε το κατηγορητήριο
- Μεξικό: Νεκρός δήμαρχος από ένοπλη επίθεση σε εστιατόριο - Καρτέλ ναρκωτικών βλέπουν οι Αρχές