Αλλαγές στο νομοσχέδιο για τα ταξί μέχρι την Παρασκευή

Μέχρι την Παρασκευή θα κατατεθούν οι τελικές αλλαγές στις ρυθμίσεις για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Μάκη Βορίδη.

Εν τω μεταξύ, ολοκληρώθηκε σε πρώτη ανάγνωση η συζήτηση και ψήφιση του νομοσχεδίου για τις ρυθμίσεις ηλεκτρονικών επικοινωνιών, μεταφορών και δημοσίων έργων, στο οποίο περιλαμβάνονται και οι διατάξεις για τα ταξί.

«Η πρόταση της κυβέρνησης είναι

συγκεκριμένη, υπάρχουν γεωγραφικοί περιορισμοί και δεν πάμε σε πλήρη απελευθέρωση. Είναι σαφές ότι μέσα από την κοινοβουλευτική διαδικασία θα ξεκαθαριστεί πλήρως», τόνισε ο υπουργός Υποδομών, κατά τη διάρκεια της συζήτησης.

Παράλληλα, ο κ. Βορίδης επανέλαβε ότι «υπάρχει ρητή εξαίρεση για τα ταξί στις διατάξεις για την εσωτερική αγορά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής». «Άλλο αν το θέμα των ταξί μετατράπηκε ως υποχρέωση της χώρας και μπήκε στο μνημόνιο», συμπλήρωσε.

Η πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικών Βάσω Παπανδρέου ήταν ιδιαίτερα αιχμηρή στην τοποθέτηση της, κυρίως για τον προκάτοχο του κ. Βορίδη, τον κ. Γιάννη Ραγκούση. «Το θέμα είναι πώς μπήκε στο μνημόνιο. Και αυτό είναι ευτελιστικό για τη χώρα. Δεν θα πρέπει η κυβέρνηση να μην έχει θέση και να παρακαλεί την τρόικα, δηλαδή τους υπαλλήλους, να μας το επιβάλουν για να το εφαρμόσουμε» είπε η κα Παπανδρέου και συνέχισε: «Έπρεπε να το λύσουμε μόνοι μας το θέμα και να μην το αναγάγουμε ως μείζον εθνικό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είναι σαφής. Εξαιρεί τα ταξί. Την τρόικα δεν την ενδιέφερε. Μετά την παράκληση της κυβέρνησης μπήκε το θέμα στο μνημόνιο και είναι ευτελιστικό για τη χώρα».

Η κα Παπανδρέου τόνισε ότι «το θέμα της ανεργίας δεν θα λυθεί με το να μείνουν ελεύθερα τα ταξί». «Άλλες πολιτικές πρέπει να βρεθούν. Ελπίζω να λυθεί και να μην αναστατωθεί η χώρα και πάλι χωρίς λόγο και αφορμή, όπως πέρυσι. Αν υπάρχουν ενδοκυβερνητικές διαφορές να λυθούν. Χωρίς ιδεοληψίες πρέπει να επικρατήσει το κοινό συμφέρον. Και όχι αυτό που ακούστηκε από κάποιους οι οποίοι θεωρούν ότι το να κυκλοφορούν πολλά ταξί είναι μεγάλη μεταρρύθμιση», κατέληξε.

Από την πλευρά του ο εισηγητής του ΠΑΣΟΚ Δημήτρης Τσιρώνης, υπογράμμισε την ανάγκη «να συγκεραστούν όλες οι απόψεις», σημειώνοντας ότι το κόμμα του «θέλει να ανοίξει, αλλά όχι αλόγιστα, το επάγγελμα των ταξί».

Πάντως, εξέφρασε την αντίθεσή του στην «αύξηση του συντελεστή για τις νέες άδειες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και σε ορισμένες μεγάλες πόλεις» και έδωσε έμφαση στο «θέμα της πλήρους διαφάνειας σε ό, τι αφορά τις μεταβιβάσεις αδειών».

«Να μη δημιουργηθούν αδικίες αναφορικά με τη χορήγηση νέων αδειών» ζήτησε, μεταξύ άλλων, ο εισηγητής της ΝΔ, Μιχάλης Παπαδόπουλος, προτείνοντας παράλληλα «να είναι αμεταβίβαστες για τουλάχιστον τρία χρόνια».

Τέλος, οι εισηγητές του ΚΚΕ Απόστολος Νάνος και του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Παπαδημούλης, επανέλαβαν την κατηγορηματική αντίθεσή τους σε «πολιτικές που προωθούνται από μεγάλα συμφέροντα, τα οποία εξυπηρετούνται και προωθούνται από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ», όπως

Keywords
Τυχαία Θέματα