Δεν είμαστε πλέον αισιόδοξοι

Ούτε ο καυτός ήλιος, ούτε η γαλάζια θάλασσα και η ανεμελιά του καλοκαιριού είναι ικανά να τονώσουν την αισιοδοξία των Ελλήνων. Οι Έλληνες φοβούνται για το μέλλον τους και η χώρα μας ανήκει στις πέντε πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη, με την καταναλωτική εμπιστοσύνη να βρίσκεται σταθερά τα τελευταία δύο χρόνια κάτω από τις 60 μονάδες. Εννέα στους δέκα καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα θα παραμείνει σε ύφεση και τους επόμενους μήνες. Το 44% των Ελλήνων αγωνιά για τη δουλειά του και τις εργασιακές σχέσεις. Σχεδόν τέσσερις στους δέκα Έλληνες δηλώνουν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά

την κάλυψη των βασικών τους αναγκών. Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο που έχει καταγραφεί ποτέ στην έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης των Ελλήνων της Nielsen και ένα από τα υψηλότερα παγκοσμίως για το δεύτερο τρίμηνο του 2012. Το 89% των συμπατριωτών μας έχει αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης, με τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για διασκέδαση εκτός σπιτιού (78%).Παράλληλα, αντίστοιχα μεγάλο ποσοστό έχει στραφεί σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα (78%), τα οποία τα τελευταία χρόνια φαίνεται να κερδίζουν σταδιακά έδαφος στην ελληνική αγορά. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την τελευταία έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, σύμφωνα με την οποία ο παγκόσμιος δείκτης μειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2012 κατά τρεις μονάδες, πέφτοντας στις 91. Η πιο αισιόδοξη γεωγραφική περιοχή του πλανήτη είναι εκείνη της Ασίας/Ειρηνικού, ενώ η Ευρώπη παραμένει η πιο απαισιόδοξη ήπειρος του πλανήτη. Η πιο απαισιόδοξη χώρα της Ευρώπης είναι η Ουγγαρία με 30 μονάδες, ενώ την ακολουθούν η Πορτογαλία (40 μονάδες), η Ιταλία (41 μονάδες) και η Ελλάδα (43 μονάδες).

Keywords
Τυχαία Θέματα