Διαφημίζουν φέρετρα… γυμνές!

Ξαπλωμένα νωχελικά, φορώντας σχεδόν τίποτα πέρα από ψηλοτάκουνα, τα νεαρά μοντέλα βάζουν τα δυνατά τους για να αναδείξουν το προϊόν που διαφημίζουν. Άλλες αναπαριστώντας την Εύα με ένα μήλο και ένα φίδι, άλλες εμπνευσμένες από τις ταινίες με λυκανθρώπους δείχνουν έτοιμες να δώσουν το τελευταίο φιλί στον αγαπημένο τους, άλλες σέρνουν με αλυσίδες… τον Τιτανικό.

Δεν ποζάρουν όμως για την επίδειξη μόδας κάποιου εμπνευσμένου σχεδιαστή, αλλά για εταιρεία που κατασκευάζει φέρετρα! Η εταιρεία «Lindner», μία από τις μεγαλύτερες στην Πολωνία στην παραγωγή φέρετρων τα τελευταία τέσσερα χρόνια, πουλάει ημερολόγια στην προσπάθειά της να προωθήσει τα εξαιρετικής ποιότητας, όπως ισχυρίζεται ο υπεύθυνος, προϊόντα της. Έτσι και για το 2013 ένα ημερολόγιο γεμάτο μακάβρια φαντασία θα κοσμήσει τους τοίχους των γραφείων της «Lindner», αλλά και αυτά των πελατών της, καθώς είναι μέρος της διαφημιστικής της καμπάνιας.

«Οι ιδιοκτήτες γραφείων τελετών είναι πολύ χαρούμενοι όταν λαμβάνουν τα ημερολόγια αυτά», υποστηρίζει ο Τόμας Κιλάρσκι που εκπροσωπεί τη «Lindner».

Πράγματι οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν εκτοξευθεί από την πρώτη χρονιά που κυκλοφόρησαν τα ημερολόγια με τις ημίγυμνες καλλονές, ενώ ήδη τα προϊόντα τους έχουν σημειώσει τεράστια επιτυχία και στις εξαγωγές στη Γαλλία, τη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Ο Αντρέι Μουλτανόφσκι, ιδιοκτήτης γραφείου δημοσίων σχέσεων, ισχυρίζεται ότι παρότι πολλοί θεωρούν μακάβριο το θέαμα, η ιδέα του ημερολογίου έχει καταφέρει να κάνει την εταιρεία να ξεχωρίζει. Έτσι λέει, ότι «πρέπει να σκεφτούμε το κοινό της εταιρείας, καθώς δεν πρόκειται για μεμονωμένους πελάτες αλλά για γραφεία τελετών.

 

 

Keywords
Τυχαία Θέματα