Διάσπαση Προσοχής, Δυσκολίες Συμπεριφοράς &Μάθησης στο Σπίτι &στο Σχολείο: Τεστ &Μέθοδος Παυλίδη»

Μία άκρως ενδιαφέρουσα διάλεξη, παρέδωσε την Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου, στο Δημοτικό Κινηματοθέατρο Μαρκοπούλου «ΑΡΤΕΜΙΣ», ο Καθηγητής Μαθησιακών Δυσκολιών στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Ισόβιο Μέλος της Διεθνούς Ακαδημίας Ερευνών Μαθησιακών Δυσκολιών, Γεώργιος Θ. Παυλίδης.

Στον κ. Παυλίδη, λόγω της Παγκόσμιας Επιστημονικής του Αναγνώρισης, έχουν απονεμηθεί πολλοί τιμητικοί τίτλοι και βραβεύσεις, πάντοτε με ομόφωνες αποφάσεις και η βιογραφία του περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων, στο WHO IS WHO IN THE WORLD (Λεξικό Προσωπικοτήτων Παγκόσμιας

Ακτινοβολίας).

Εκπαιδευτικοί, αλλά και γονείς που έσπευσαν να παρακολουθήσουν από κοντά, έλαβαν ιδιαίτερα χρήσιμες πληροφορίες, γύρω από τη Διάσπαση Προσοχής (ΔΕΠΥ), τις Μαθησιακές Δυσκολίες & τη Δυσλεξία, από την Πρόγνωση, Διάγνωση μέχρι και την επιτυχή Αντιμετώπισή τους στο σπίτι & στο σχολείο.

Ο Καθηγητής, έκανε ακόμη αναφορά στις πρόσφατες ανακαλύψεις και στην παγκοσμίως αναγνωρισμένη εφεύρεσή του, γνωστή ως ‘ΤΕΣΤ ΠΑΥΛΙΔΗ΄, που ανέπτυξε όταν ήταν Καθηγητής σε γνωστά πανεπιστήμια της Αγγλίας & ΗΠΑ.

H Αντιδήμαρχος Παιδείας, Πολιτισμού & Κοινωνικής Πρόνοιας Μαρία Κιμπιζή, καλωσόρισε τον κο Γ. Παυλίδη, δηλώνοντας πως είναι μεγάλη τιμή για τον δήμο, να είναι κοντά τους, προκειμένου να προσφέρει στο κοινό τις πολύτιμες γνώσεις του, γύρω από τις Μαθησιακές Δυσκολίες.

Η Αντιδήμαρχος, προσέφερε ως αναμνηστικό στον Καθηγητή, για την επίσκεψή του στον δήμο Μαρκοπούλου, το βιβλίο του συγγραφέα Σταμάτη Μεθενίτη, με τίτλο «Το Μαρκόπουλο των Μεσογείων».

Μετά το τέλος της διάλεξης, οι παρευρισκομένοι είχαν την ευκαιρία να υποβάλλουν ερωτήσεις στον Καθηγητή, ο οποίος και απάντησε σε όλες ολοπρόθυμα, αγνοώντας την ώρα, καθώς το ρολόι χτύπησε σχεδόν μεσάνυχτα.

Κλείνοντας, ο Καθηγητής Γ. Παυλίδης, παραδέχθηκε πως η συγκεκριμένη διάλεξη, ήταν ένα «καλοστημένο κόλπο», καθώς όταν κάποιος έχει άγνοια γύρω από ένα θέμα, μπορεί να συμπεριφέρεται με λανθασμένο τρόπο, δίχως περαιτέρω σκέψεις. Μετά την παρακολούθηση της διάλεξης όμως, εκπαιδευτικοί και γονείς, δεν έχουν άλλη εναλλακτική επιλογή, από την όσο το δυνατόν ορθότερη διαχείριση των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, καθώς η τυχόν αποδοκιμασία ή αποθάρρυνσή τους, θα προκαλούσε τόσο τύψεις και ενοχές στους ίδιους, όσο και πρόβλημα στην μετέπειτα πορεία και ζωή του παιδιού. Διότι πλέον γνωρίζουν, ότι το σημαντικότερο γι’ αυτά τα παιδιά, όπως και για κάθε άνθρωπο άλλωστε, είναι να αναπτύξουν αυτοεκτίμηση και αυτοπεποίθηση, ούτως ώστε να αναδιπλώσουν τα πραγματικά τους ταλέντα.

Σημειώνεται ότι η είσοδος ήταν ελεύθερη για το κοινό, ενώ στο τέλος, δόθηκαν βεβαιώσεις συμμετοχής στη διάλεξη, σε όλους τους εκπαιδευτικούς που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Keywords
Τυχαία Θέματα