Με 20.000 θέσεις η Λεωφόρος !

Η επιστροφή του Παναθηναϊκού στο «Απόστολος Νικολαΐδης», την ιστορική του έδρα, θα έχει πανηγυρικό χαρακτήρα κατά τα φαινόμενα. Οι Πράσινοι ξεκινούν αύριο σειρά εργασιών και εντός των ημερών θα βγει η έγκριση από το Υπουργείο για τις οικοδομικές εργασίες. Το Τριφύλλι θα μπει σε μια νέα Λεωφόρο, χωρητικότητας 20.000 θέσεων. Από το περασμένο καλοκαίρι άρχισε
η συζήτηση στη διοίκηση του Παναθηναϊκού για επιστροφή της ομάδας στο γήπεδο της Λεωφόρου. Ο Γιάννης Αλαφούζος ανέθεσε το φάκελο του «Απόστολος Νικολαΐδης» στον στενό του συνεργάτη και μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ, Γιάννη Παναγιωτίδη (λόγω και του επαγγέλματός του, πολιτικός μηχανικός γαρ). Ο Παναγιωτίδης αρχικά και σε συνεργασία με τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό και τα νομικά επιτελεία ΠΑΕ και Α.Ο., έκανε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να διασφαλίσει ότι θα περάσει η νομοθετική ρύθμιση επί του νόμου Μπιρμπίλη, μέσω της οποίας θα αποχαρακτηρίζονταν από χώρος πρασίνου η Λεωφόρος και παράλληλα θα εξέλειπε ο κίνδυνος κατεδάφισης. Μόλις το πέτυχε αυτό άρχισε η μελέτη επέκτασης της χωρητικότητας. Εξετάστηκαν ευρωπαϊκά πρότυπα και κατέληξαν σε αυτό του Αλιάνζ Αρίνα της Μπάγερν, όπου σε ένα πέταλο, αυτό των οργανωμένων είναι θέσεις ορθίων, κάτι που αυξάνει κατά πολύ τη χωρητικότητα. Εάν το εφάρμοζε ο Παναθηναϊκός στη θύρα 13, η χωρητικότητα της Λεωφόρο θα πήγαινε αυτόματα από 16.500 στις 22.000. Πλην, όμως, η Σούπερ Λίγκα άναψε κόκκινο «πατώντας» πάνω στον κανονισμό που απαγορεύει κερκίδες ορθίων. Έτσι ο Παναθηναϊκός αναζήτησε εναλλακτικές επιλογές. Κατέληξε να αλλάξει τα μισά καθίσματα του γηπέδου και πιο συγκεκριμένα στα πέταλα, δηλαδή στις θύρες 6,7,13,14. Αντί για τα πιο μεγάλα των 50 εκατοστών που υφίστανται αυτή τη στιγμή, θα βάλει των 25 εκατοστών, κάτι το οποίο θα ανεβάσει κατά πολύ τη χωρητικότητα και πιο συγκεκριμένα στις 20.000. Αριθμός που για την εποχή κρίνεται ικανοποιητικός. πηγή: pamesports.gr
Keywords
Τυχαία Θέματα