Μόλις το 44% των χρηστών βλέπουν διαφημίσεις στο Facebook

Πόσες φορές έχετε αναρωτηθεί για το πόσοι βλέπουν μία διαφήμιση, που μπορεί να βάλετε στο γνωστό κοινωνικό δίκτυο, αλλά να μην αποδίδει. Τελικά είχατε δίκιο και μια νέα έρευνα έρχεται να αποδείξει τα όσα νόμιζαν μέχρι στιγμής οι χρήστες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την ομάδα marketing Greenlight και δείχνει ότι μόλις το 44% των χρηστών του Facebook κάνει κλικ πάνω στα sponsored posts ή στις διαφημίσεις του δημοφιλούς κοινωνικού

δικτύου, αν προτιμάτε. Εξάλλου δεν είναι καθόλου τυχαία η αλλαγή πορείας της General Motors, που ανακοίνωσε μόλις χθες ότι θα σταματήσει την καμπάνια προώθησης μέσω του Facebook, καθώς δεν είναι όσο αποδοτική όσο θα ήθελε. Όλα αυτά δεν αποτελούν καθόλου καλά σημάδια για μία εταιρεία όπως το Facebook, που ετοιμάζεται τις επόμενες ημέρες για την είσοδο της στο Χρηματιστήριο. Τα αποτελέσματα της έρευνας βασίζονται στην ανάλυση του ερωτηματολογίου, που προωθήθηκε ανάμεσα σε 500 ανθρώπους διαφόρων κατηγοριών και επαγγελμάτων . Το θετικό στοιχείο της έρευνας είναι ότι όσοι κάνουν κλικ στις διαφημίσεις τις θεωρούν εύστοχες και διασκεδαστικές. Τέλος, σύμφωνα πάντα με την έρευνα, 1 στους 3 χρήστες δήλωσε ότι δεν εμπιστεύεται το Facebook για τα προσωπικά του δεδομένα.

Keywords
Τυχαία Θέματα