Όσο περνάει ο καιρός, αποφεύγουμε τα επώνυμα προϊόντα

Δεν συμβαίνει μόνον στην Ελλάδα, αλλά σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η κρίση κάνει κακό στους… σνόμπ και οδηγεί τους καταναλωτές στα προϊόντα Ιδιωτικής Ετικέτας (private label) σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Η αύξηση της κατανάλωσης προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στη λιανική αγορά, κινείται με μέσο ρυθμό 45% και τάση αυξανόμενη. Στη Μεγάλη Βρετανία καταγράφεται το μεγαλύτερο μερίδιο στη συγκεκριμένη αγορά, που φθάνει στο 51%.

Η ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων ιδιωτικής ετικέτας λιανικής πώλησης είναι ιδιαίτερα ισχυρή στη Νότια Ευρώπη.

Στην Ελλάδα, το μερίδιο αγοράς στην ιδιωτική ετικέτα έχει διπλασιαστεί σε αξία κατά τα τελευταία πέντε χρόνια (στο 14%). Στην Ιταλία, η ιδιωτική ετικέτα αποτελεί σχεδόν το 17% των συνολικών πωλήσεων.

Στις μελέτες που έγιναν σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, προβλέπεται ότι θα υπάρξει σημαντική αύξηση του μεριδίου αγοράς σε όλη την Ευρώπη τα επόμενα χρόνια, καθώς οι λιανοπωλητές προσφέρουν περισσότερη ποιότητα με καλύτερες τιμές, προκειμένου να προσελκύσουν αγοραστές, που βάλλονται από τη λιτότητα και την οικονομική κρίση.

Σύμφωνα με τις έρευνες, σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των προϊόντων που πωλούνται στα καταστήματα σύντομα θα είναι εμπορικά σήματα ιδιωτικής ετικέτας. Η αύξηση θα καθοριστεί από δύο παράγοντες: την ανάγκη να προσελκύσουν καταναλωτές που αναζητούν χαμηλότερες τιμές, καθώς και την ανάγκη για βελτίωση της κερδοφορίας.

 

Keywords
Τυχαία Θέματα