Το «hashtag» ανακηρύχτηκε λέξη της χρονιάς

Ο Αμερικανικός Οργανισμός Διαλεκτολογίας (ADS) επέλεξε τη λέξη «hashtag», προκειμένου να της δώσει τον τίτλο της λέξης της χρονιάς 2012. Η απόφαση αυτή αντανακλά σε μεγάλο βαθμό την «εισβολή» της τεχνολογίας στις γλωσσικές παραδόσεις.

Το hashtag είναι μια λέξη, η οποία με το σύμβολο # χρησιμεύει για να ενώνει μερικά ξεχωριστά μηνύματα βάσει θέματος ή βάσει τύπου στο twitter και εν συνεχεία στο facebook και άλλα παρόμοια sites.

«Τα

hashtags είχαν δημιουργήσει το 2012 σύγχρονες κοινωνικές τάσεις, διέδιδαν μικρά μηνύματα με ιούς με διάφορα θέματα – από την πολιτική μέχρι την ποπ κουλτούρα», δήλωσε ο πρόεδρος της επιτροπής για τις νέες λέξεις στο ADS, Μπεν Τσίμερμαν.

Η λέξη της χρονιάς καθορίζεται μέσω ψηφοφορίας των μελών του ADS. Σύμφωνα με τους κανονισμούς, για την λέξη της χρονιάς μπορούν να προταθούν οι λέξεις και οι εκφράσεις, οι οποίες έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην ζωή της αμερικανικής κοινωνίας.

Για τη λέξη της χρονιάς το hashtag «κονταροχτυπήθηκε» με το YOLO (You Only Live Once) και το Gangnam style.

Keywords
Τυχαία Θέματα