Ξεκίνησε ο διάλογος για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών…

Ο υπουργός Παιδείας, Γ. Μπαμπινιώτης είχε σήμερα διαδοχικές συναντήσεις με τις ομοσπονδίες εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, δημόσιας και ιδιωτικής (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ, ΟΙΕΛΕ), με θέμα την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Πρόκειται για την έναρξη του διαλόγου που είχε προαναγγείλει ο υπουργός με σκοπό την αντιμετώπιση του σοβαρού αυτού ζητήματος. Οι εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών τόνισαν ότι δεν συμφωνούν με τη σύνδεση της αξιολόγησης με τον μισθό και την εξέλιξη των εργαζομένων... ενώ ο υπουργός τόνισε ότι θα κάνει το καλύτερο
δυνατόν, ώστε να υπάρξει εγκαίρως ανταπόκριση στις επιταγές του νόμου. Μετά το πέρας των συναντήσεων ο κ. Μπαμπινιώτης επισήμανε:

«Το υπουργείο Παιδείας ανέλαβε την πρωτοβουλία να ξεκινήσει ένα διάλογο με τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας, της πρωτοβάθμιας και της ιδιωτικής εκπαίδευσης για να συζητήσει το καίριο θέμα της αξιολόγησης, μιας αξιολόγησης του συστήματος ολόκληρου, της σχολικής μονάδος και των ίδιων των εκπαιδευτικών. Ανταλλάξαμε απόψεις, ζητήσαμε από τους εκπαιδευτικούς να μας φέρουν τις προτάσεις τους και στη συζήτηση φάνηκαν και προβλήματα τα οποία ανακύπτουν. Όλα αυτά θα τα συζητήσουμε, θα τα λάβουμε υπόψη και θα κάνουμε το καλύτερο, ώστε εγκαίρως να ανταποκριθούμε στις επιταγές αυτού του νόμου αλλά και της γενικότερης απαίτησης της ελληνικής κοινωνίας να υπάρχει αξιολόγηση στην εκπαίδευση».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Ν. Παπαχρήστος δήλωσε: «Η ΟΛΜΕ πιστεύει ότι η όποια αξιολόγηση πρέπει να έχει καθαρά εκπαιδευτικό προσανατολισμό και να στοχεύει στη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και του εκπαιδευτικού. Υπ΄ αυτή την έννοια εκφράσαμε στον υπουργό μας τον προβληματισμό για τη σύνδεση της αξιολόγησης με το μισθολόγιο και τη μισθολογική εξέλιξη. Σε κάθε περίπτωση η ΟΛΜΕ θα εξετάσει το ζήτημα και θα επανέλθει, πλην όμως είναι δεδομένο ότι ζητούμε την αποσύνδεση της αξιολόγησης από το μισθό και τη μισθολογική εξέλιξη».

Ο πρόεδρος της ΔΟΕ Κ. Μαντάς τόνισε: «Έχουμε καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση στον υπουργό Παιδείας και στην προηγούμενη συνάντησή μας. Είναι μία πρόταση η οποία είναι πεντακάθαρη. Αφορά τον τρόπο με τον οποίο εμείς λέμε ότι πρέπει να αποτιμάται το εκπαιδευτικό έργο, προκειμένου να υπάρξουν διορθώσεις και επεμβάσεις που θα το κάνουν καλύτερο. Σε καμία περίπτωση βέβαια, δεν είμαστε διατεθειμένοι να συνδεθεί με την εξέλιξη του εκπαιδευτικού η οποιαδήποτε αξιολόγηση, η οποία φαίνεται ότι θα είναι θολή και απροσδιόριστη.

Ακούστηκαν διάφορα σενάρια σχετικά με την επίδοση των μαθητών. Είναι κάτι το οποίο είναι πραγματικά εξωπραγματικό γιατί είναι διαφορετικοί οι στόχοι σε κάθε περιοχή. Για παράδειγμα, εγώ θα πω ότι σε ένα σχολείο με τσιγγανόπαιδες ο στόχος είναι να έρθουν τα παιδιά στο σχολείο, σε ένα σχολείο μιας περιοχής όπως το Κολωνάκι ή όπως η Κηφισιά, είναι να μάθουν τα παιδιά περισσότερα πράγματα.

Με βάση λοιπόν όλη αυτή τη λογική, είμαστε κάθετα αντίθετοι –και αυτό θα το υπερασπίσουμε με όλες μας τις δ
Keywords
Τυχαία Θέματα