F1 GP Κίνας: Το πήρε ο Alonso!

17:29 14/4/2013 - Πηγή: TNSite

Ο Φερνάντο Αλόνσο ήταν ο μεγάλος νικητής του συγκλονιστικού Grand Prix της Κίνας που έλαβε χώρα στη πίστα της Σαγκάης! Το βάθρο συμπλήρωσαν ο Κίμι Ράικονεν και ο Λούις Χάμιλτον που άντεξε στην πίεση του Σεμπάστιαν Φέτελ στο τέλος!
Ήταν 56 συγκλονιστικοί γύροι, με μάχες, ατυχήματα και ανατροπές και συνολικά 9 διαφορετικούς οδηγούς να βρίσκονται κάποια στιγμή στη πρωτοπορία! Ωστόσο από πολύ νωρίς, ο Αλόνσο είχε ουσιαστικά τον έλεγχο. Προσπέρασε τον κάτοχο της pole, Λούις Χάμιλτον και με στρατηγική τριών pit stop έφτασε στην 10η

νίκη του ως οδηγός της Ferrari.

Ήταν γενικά ένας… μπερδεμένος αγώνας, με διαφορετικές στρατηγικές αφού οι Τζένσον Μπάτον, Σεμπάστιαν Φέτελ εκκίνησαν με τη μέση γόμα της Pirelli, την ώρα που οι επτά προπορευόμενοι είχαν τη μαλακή που δεν άντεχε για πολλούς γύρους.

Στην εκκίνηση ο Χάμιλτον έφυγε μπροστά, καταδιωκόμενος από τις Ferrari μιας και ο δεύτερος στο grid Ράικονεν καθυστέρησε χαρακτηριστικά. Στον πέμπτο γύρο οι Ferrari πέρασαν τη Mercedes αλλά το γεγονός ότι ο Αλόνσο μπήκε πρώτος στα pit για να ξεφορτωθεί τη μαλακή γόμα ήταν καθοριστικό. Ο Massa έμεινε ένα γύρο ακόμα κι έχασε τόσο χρόνο που… στην ουσία έχασε κάθε ελπίδα για νίκη.

Αντίπαλοι λοιπόν του Αλόνσο ήταν οι Ράικονεν/Χάμιλτον με τον Φινλανδό να πρωταγωνιστεί σε μία κοκορομαχία με τον Σέρχιο Πέρεζ της McLaren. Ο Κίμι πάτησε στο γρασίδι και τελικά η επαφή των δύο μοοθεσίων άφησε μία μεγάλη τρύπα στο ρύγχος της E21. Συνέχισε αλλά έστω και σε περιορισμένο βαθμό, αυτό επηρέασε τη συμπεριφορά του μονοθεσίου του.

Από τη πλευρά του ο Χάμιλτον μπορεί να μη κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον ανταγωνισμό αλλά για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα ανέβηκε στο βάθρο. Κι αν στη Μαλαισία αυτό έγινε σχετικά εύκολα με τη Mercedes να «πατάει φρένο» στον Νίκο Ρόζμπεργκ, στη Κίνα ίδρωσε καθώς ο Σεμπάστιαν Φέτελ επιτέθηκε στο τέλος!

Ο πρωταθλητής έβαλε τη μαλακή γόμα στο φινάλε και κόλλησε το δεξί πόδι στο πάτωμα της RB9, πλησιάζοντας με καταιγιστικό ρυθμό τις θέσεις του βάθρου. Τελικά έμεινε 2 δέκατα του δευτερολέπτου μακριά από αυτό…

Σε βάθος αγώνα πέρασε τον Μπάτον που εκκίνησε μπροστά του αλλά και τον Μάσα που όπως είπαμε «πληγώθηκε» από τη καθυστέρηση αλλαγής ελαστικών στην αρχή. Προσωπικό ρεκόρ για τον Ντάνιελ Ρικιάρντο που εκκίνησε και τερμάτισε έβδομος για λογαριασμό της Scuderia Toro Rosso. Τις βαθμολογούμενες θέσεις συμπλήρωσαν οι Πωλ Ντι Ρέστα, Ρομέν Γκροζάν και Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Από τους… «μικρούς» ξεχώρισε για μία ακόμα φορά ο Ζουλς Μπιανκί της Marussia ενώ το βραβείο ατυχίας πάει αναμφίβολα στον Μαρκ Ουέμπερ! Μετά τα χθεσινά προβλήματα με τα καύσιμα, ο Αυστραλός εκκίνησε από το Pit lane. Ξεκίνησε δυναμικά, κερδίζοντας θέσεις αλλά αρχικά η σύγκρουση με τον Ζαν-Ερίκ Βερν της «αδερφής» Toro Rosso και στη συνέχεια ο πίσω δεξιός τροχός που δεν «κούμπωσε» στο pit stop, έδωσαν πρόωρο τέλος σε ένα Σαββατοκύριακο που θέλει να ξεχάσει.

Πρέπει να σημειωθεί πως πολλοί οδηγοί (Ράικονεν, Φέτελ, Μπάτον, Γκροζάν, Ουέμπερ, Μπότας, Τσίλτον) είναι υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες άρα… ενδέχεται να έχουμε αλλαγές στη τελική κατάταξη.

Η τελική κατάταξη του GP Κίνας:
1. Αλόνσο Ferrari 1h36:26.945
2. Ράικονεν Lotus-Renault + 10.100s
3. Χάμιλτον Mercedes + 12.300s
4. Φέτελ Red Bull-Renault + 12.500s
5. Μπάτον McLaren-Mercedes + 35.200s
6. Μάσα Ferrari + 40.800s
7. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 42.600s
8. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 51.000s
9. Γκροζάν Lotus-Renault + 53.400s
10. Χούλκενμπεργκ Sauber-Ferrari + 56.500s
11. Πέρεζ McLaren-Mercedes + 1m03.800s
12. Βερν Toro Rosso-Ferrari + 1m12.600s
13. Μαλντονάντο Williams-Renault + 1m33.800s
14. Μπότας Williams-Renault + 1m35.400s
15. Μπιανκί Marussia-Cosworth + 1 γύρο
16. Πικ Caterham-Renault + 1 γύρο
17. Τσίλτον Marussia-Cosworth + 1 γύρο
18. Φαν ντερ Γκάρντε Caterham-Renault + 1 γύρο

newsauto.gr

OnNews

Keywords
Τυχαία Θέματα