Ο ''ΝΕΟΝ'' αναλαμβάνει δράση. Ένας πολιτιστικός και αναπτυξιακός οργανισμός για την Αθήνα και τους πολίτες της, που στηρίζεται στην πρωτοβουλία και τη χρηματοδότηση του Δημήτρη Δασκαλόπουλου

17:10 7/6/2013 - Πηγή: TNSite

Με κεντρικό άξονα τη σύγχρονη τέχνη, ο πολιτιστικός και αναπτυξιακός οργανισμός κοινής ωφέλειας ΝΕΟΝ, που ιδρύθηκε και χρηματοδοτείται από τον Δημήτρη Δασκαλόπουλο, «κήρυξε» στις αρχές της εβδομάδας την έναρξη των δραστηριοτήτων του.

Με έδρα ολόκληρη την πόλη, «ο ΝΕΟΝ επιδιώκει να συμβάλει στην ευρύτερη προσπάθεια αναβάθμισής της και της καθημερινότητας του πολίτη. Μέσα από εκθέσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, εκδηλώσεις και συζητήσεις, προγράμματα χορηγιών και υποτροφιών, και με τη σύμπραξη του με τους θεσμικούς φορείς πολιτισμού, σκοπεύει να ενισχύσει

τη διάδοση της σύγχρονης τέχνης. Μέσω της τέχνης και των σύγχρονων ιδεών, ο ΝΕΟΝ επιδιώκει να κεντρίσει τις ατομικές συνειδήσεις και ταυτόχρονα να χρησιμεύσει ως ένα όχημα συλλογικής συνείδησης. Ο ΝΕΟΝ επιδιώκει να αναδείξει τον πολιτισμό ως βασικό μοχλό προόδου και ανάπτυξης», όπως αναλυτικά αναφέρει η ανακοίνωση της παρουσίασης του στον Τύπο.

Μέσα στο πλαίσιο των δράσεων του, (για τέταρτη συνεχή χρονιά) θα συνεργαστεί με το φεστιβάλ Αθηνών, παρουσιάζοντας έργα σύγχρονων καλλιτεχνών από τη συλλογή τέχνης του Δ. Δασκαλόπουλου. Στη φετινή διοργάνωση συμμετέχει με τα έργα «Red Carpet», 2011, τηςΜάρως Μιχαλάκου και το «Akropolis Now», 2004, του Kendell Geers, τα οποία εκτίθενται (έως 20/7) σε αμφίδρομη σχέση στους χώρους της Πειραιώς 260 (Α) σε επιμέλεια του ιστορικού τέχνης Δημήτρη Παλαιοκρασσά. Το μπορντώ βελούδο πολλών μέτρων της Μιχαλάκου, με τα αποτυπώματα γαμψών νυχιών ενός φανταστικού αρπακτικού από τη μία, και η εγκατάσταση τουGeers με τα συρματοπλέγματα και τα μεταλλικά στοιχεία που σχηματίζει αγκαθωτό πλέγμα από την άλλη, αποτυπώνουν βαθιά υπαρξιακή αγωνία, ψυχικό διχασμό και απελπισμένη αναζήτηση αδιεξόδου. Στο έργο της Μιχαλάκου, η κρίση εκφράζεται σε ατομικό επίπεδο, ενώ στοAkropolis Now σε συλλογικό.

Keywords
Τυχαία Θέματα