Υποσυνείδητες Διαφημίσεις και το περίφημο πείραμα με τα Popcorn και την Coca-Cola...

09:17 1/4/2013 - Πηγή: TNSite

Ένα όμορφο απόγευμα του 1957 ο James MacDonald Vicary, ερευνητής Μάρκετινγκ και Ψυχολόγος δημοσίευσε μια έρευνα που τάραξε τον κόσμο της ψυχολογίας, χτύπησε συναγερμό στις μυστικές υπηρεσίες των Η.Π.Α και συνεχίζει να εμπνέει μέχρι και σήμερα συνομοσιολογικά σενάρια για τις μεθόδους Μάρκετινγκ των Πολυεθνικών.

Ο Vicary αφού κάλεσε 50 δημοσιογράφους...

Περισσότερα...

Keywords
Τυχαία Θέματα