Απλώς smart ή... διάνοια;

18:01 8/9/2015 - Πηγή: Espresso
ΡΕΠΟΡΤΑΖSMART FORTWO 71PSΑπλώς smart ή... διάνοια;Τρίτη, Σεπτέμβριος 8, 2015 - 17:55

Το Smart είναι ένα μοντέλο που έχει τους οπαδούς του και -παραδόξως- και τους εχθρούς του!

ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ

Η διαμάχη δεν μας αφορά, αλλά το νέο μοντέλο που οδηγήσαμε στην Αθήνα αποδεικνύει ότι γενιά με γενιά το μικρό της Mercedes γίνεται συνεχώς...

πιο έξυπνο και έτσι που το πάει θα γίνει διάνοια!

Στα χέρια μας και εν μέσω προεκλογικής εκστρατείας είχαμε μία πολύ σπορτίβικη, αν και ατμοσφαιρική εκδοχή με 71 ίππους. Ασπρο με πορτοκαλιές λεπτομέρειες και μαύρες ζάντες, το συγκεκριμένο παράδειγμα του Smart είναι πολύ ευχάριστο οπτικά τόσο έξω όσο και μέσα, αφού είναι πολύ φωτεινό και σου φτιάχνει τη διάθεση στην πόλη.

Την εξωτερική εικόνα τη χάρηκαν περισσότερο οι άλλοι οδηγοί και ειδικά οι κάτοχοι των προηγούμενων μοντέλων. Εμείς θέλαμε να δούμε τι άλλαξε. Και στην ουσία άλλαξαν όλα, εκτός από το μικρό μήκος που δύσκολα μπορείς να συνηθίσεις σε πόσο μικρές θέσεις παρκάρει. Το νέο Smart φάρδυνε και είναι πολύ πιο άνετο στο εσωτερικό, το οποίο έχει αναβαθμιστεί καθολικά και ειδικά στην έκδοση με τη μεγάλη
οθόνη αφής είναι όλα τα λεφτά!

Στα πολύ θετικά τώρα, το μικρό είναι πλέον ένα κανονικό αυτοκίνητο στην οδήγηση. Εχει πολύ ευχάριστο τιμόνι με αρκετή υποβοήθηση και καλύτερη αντιμετώπιση στις λακκούβες και ειδικά στις εγκάρσιες ανωμαλίες.

Τέσσερα μέτρα

Ενα τετράτροχο με τόσο μικρό μεταξόνιο φυσικά και θα αναπηδήσει περισσότερο από ένα όχημα με τέσσερα μέτρα μήκος. Συνολικά πάντως η αίσθηση για τον οδηγό και τον επιβάτη είναι αναβαθμισμένη. Ειδικά για τον οδηγό η προσθήκη του χειροκίνητου κιβωτίου είναι απόλυτο συν. Και αυτό γιατί σε συνδυασμό με τον κινητήρα, ο έλεγχος του οχήματος είναι πολύ καλύτερος και άμεσος σε σχέση με παλιά και ο οδηγός δεν χρειάζεται «μεταπτυχιακό» για το ειδικού χειρισμού αυτόματο κιβώτιο. Περιμένουμε με αγωνία να οδηγήσουμε και την αυτόματη (βελτιωμένη) έκδοση αλλά για την ώρα ψηφίζουμε manual!

Το Smart κινείται με άνεση στην πόλη αλλά και παραέξω. Δεν του αρέσουν πολύ οι πλευρικοί άνεμοι, όμως δεν θα προβληματιστεί και ιδιαίτερα και χωράει αρκετά πράγματα στο πορτμπαγκάζ. Το κυριότερο, με έναν σοβαρό οδηγό στο τιμόνι, θα κάψει ελάχιστο καύσιμο σε συνδυασμό και με το start & stop. Η εβδομάδα μας με το λιλιπούτειο μοντέλο της Mercedes ήταν πολύ ευχάριστη και πολύ οικονομική παρά τον καύσωνα και το μόνο που μας έκανε αρνητική εντύπωση ήταν η αδυναμία των δύο κατά τα άλλα πολύ καλών ποτηροθηκών (ή κάποιου άλλου χώρου) να φιλοξενήσουν με άνεση και γρήγορη πρόσβαση ένα κινητό νέας γενιάς με σχετικά μεγάλη οθόνη... Χαλάλι του. Το Bluetooth δούλευε υπέροχα!

Περισσότερες φωτογραφίες:

Keywords
Τυχαία Θέματα