Γυναικείες οδύσσειες χωρίς επιστροφή

Μία γυναίκα λαλίστατη. Και μία, απόλυτα βουβή. Για την ακρίβεια, δύο... μονόλογοι. Ο πρώτος, η πολυλογού «Μπέμπα» του Δημήτρη Τσεκούρα, στο «Απλό Θέατρο». Ενας ακατάσχετος, πολυκύμαντος γυναικείος βερμπαλισμός, που ενίοτε συναντά την ποίηση και, μάλιστα, σε άψογη καθαρεύουσα. Ο δεύτερος, το «Wunschkonzert» (Βουνσκοντσέρτ: κοντσέρτο της επιθυμίας) του Φραντς Ξαβιέρ Κρετζ, στο «Από Μηχανής Θέατρο». Ενα θεατρικό έργο χωρίς ούτε μία... λέξη! Τη θέση της πρόζας καταλαμβάνουν οι σκηνικές οδηγίες του συγγραφέα.
Keywords
Τυχαία Θέματα