9 Διευθυντές Δημοτικών Σχολείων λένε ΟΧΙ στην αξιολόγηση

Για συμμετοχή-υποστήριξη στο: [email protected]

ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ -ΑΠΕΧΟΥΜΕ

«ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»

Συμμετέχουμε στην απεργία - αποχή της ΔΟΕ από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, προασπιζόμενες/οι το δημόσιο σχολείο, την ύπαρξη και λειτουργία των θεσμικών του οργάνων με κυρίαρχο το σύλλογο διδασκόντων στη διαδικασία λήψης αποφάσεων, την ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών.

Θεωρούμε πως η συγκεκριμένη μορφή αξιολόγησης πλήττει το δημόσιο χαρακτήρα

της εκπαίδευσης, δημιουργεί σχολεία πολλών ταχυτήτων, διασπά την ενότητα των συλλογικών οργάνων, μεγαλώνει την ψαλίδα των ανισοτήτων στο μαθητικό πληθυσμό, καταργεί την ελευθερία στην παιδαγωγική πράξη και την καθημερινή σχολική πρακτική, καλλιεργεί το άγχος και την ανασφάλεια, προκαλεί το φόβο που οδηγεί στην υποταγή και την υποτέλεια, στο πάγωμα και τον ασφυκτικό έλεγχο, στη συγκρότηση ανελεύθερων προσώπων, στην αναστολή κάθε εξέλιξης.

Τα κουτάκια στις ηλεκτρονικές φόρμες είναι πολύ μικρά για να καταχωριστεί ο «λογισμός και τ’ όνειρό μας». Τα portfolio μας κατατίθενται καθημερινά στην εκπαιδευτική διαδικασία, στους μαθητές και τους γονείς τους, στην οργάνωση και λειτουργία του σχολείου, στους συλλογικούς φορείς και τους κοινωνικούς αγώνες και δεν χωράνε στην εικονική πραγματικότητα.

-Επιλέγουμε το λόγο από τη σιωπή, τη δράση από την υποταγή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη για τα εκπαιδευτικά δρώμενα.

-Υπερασπιζόμαστε την ανάπτυξη συλλογικών διεργασιών για την καλλιέργεια παιδαγωγικού κλίματος στη μαθησιακή διαδικασία, στη βάση των σύγχρονων επιστημονικών προσεγγίσεων και τη δημιουργία συνεργατικών δεσμών με όλους τους εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική κοινότητα.

-Αγωνιζόμαστε για ένα σχολείο δημοκρατικό, δημιουργικό, ανοιχτό στην κοινωνία που διαμορφώνει μαθητές κριτικά σκεπτόμενους - ενεργούς πολίτες, ελεύθερους εκπαιδευτικούς, διευθυντές παιδαγωγούς με όραμα για ένα σχολείο που παρέχει παιδεία και όχι εκπαίδευση-κατάρτιση.

-Απαντάμε με τα λόγια του δάσκαλου Δημήτρη Γληνού πως «ο μόνος τρόπος για να ζήσει και να πεθάνει κανείς σαν άνθρωπος είναι να ζήσει και να πεθάνει για ένα ιδανικό».

-Διδάσκουμε στους μαθητές μας το ήθος και την αξιοπρέπεια.

"Όσοι το χάλκεον χέρι

βαρύ του φόβου αισθάνονται,

ζυγόν δουλείας ας έχωσι

θέλει αρετήν και τόλμην

η ελευθερία."

Ανδρέας Κάλβος

Ελένη Σπανοπούλου, Δ/ντρια 2ου Δημοτικού Σχολείου Πανοράματος Θεσσαλονίκης

Ολυμπία Γκριμπίζη, Δ/ ντρια 107ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης

Χαρούλα Πετράκη, Δ/ντρια 25ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης

Ναούμ (Μάκης) Τσουμάνας, Δ/ντής 1ου Δημοτικού Σχολείου Πυλαίας Θεσσαλονίκης

Γιάννης Ρήγας, Δ/ντής 2ου Δημοτικού Σχολείου Διαβατών Θεσσαλονίκης

Δημήτριος Καμπούρης, Δ/ντής 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης (ΕΛΕΕΠΑΠ)

Κατερίνα Σιδέρη, ΠροΪσταμένη 5ου Νηπιαγωγείου Θέρμης

Ευαγγελία Κεφαλά, ΠροΪσταμένη 2ου Νηπιαγωγείου Πανοράματος

Κοσμάς Νικόλαος, Δ/ντής 30ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης

Για συμμετοχή-υποστήριξη στο: [email protected]

Tags: αξιολόγησηαυτοαξιολόγηση
Keywords
Τυχαία Θέματα