ΕΑΚ Αχαϊας: Οι «τοποθετήσεις» του Καλοκαιριού, οι διαθεσιμότητες και η …δημοκρατία

Tweet

Ενιαία Αγωνιστική Κίνηση (ΕΑΚ) για το ΠΥΣΔΕ Αχαΐας

Ενημερωτικό 20ο: Οι «τοποθετήσεις» του Καλοκαιριού, οι διαθεσιμότητες και η …δημοκρατία

Και ενώ εξαγγέλλονται από τα δημοσιογραφικά παπαγαλάκια (και με βάση το Ν.4172/13) ...4933+2000+ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ μετατάξεις – μεταθέσεις, μετά τις οδυνηρές 2.122 διαθεσιμότητες και 302 άλογες μετατάξεις

σε διοικητικούς υπαλλήλους από την ΤΕΕ, ας ανακεφαλαιώσουμε τι έγινε στο ΠΥΣΔΕ Αχ.:

Ι) Για την «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του ΠΥΣΔΕ Αχαΐας», δηλ. των 3 μη αιρετών μελών του…

H ανακοίνωση για τις «διαθεσιμότητες» από τα ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ, που φέρεται ως «ΠΥΣΔΕ Αχαΐας» και «κατά πλειοψηφία» και που υπογράφεται από την πρόεδρο και τα άλλα δύο μη αιρετά μέλη του (αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης β/βάθμιας Αχαΐας την Δευτέρα, 22 Ιούλιος 2013 και ώρα 17:59) φανερώνει όντως ανθρώπινες ευαισθησίες, αυτές εκδηλώθηκαν κάτω από την πίεση του εκπ. κινήματος του Ιουλίου, δεν διερωτάται για την συνταγματικότητα των αποφάσεων ενώ θεωρούνται «νόμιμες», αλλά και εκφράζει αυτό που συχνά είναι τα Υ. Σ.: Όργανα της πλειοψηφίας των μη αιρετών μελών και γι’ αυτό η ανακοίνωση αυτή δείχνει και το έλλειμμα δημοκρατίας. Γιατί άλλο δημοκρατία και άλλο προαποφασισμένη πλειοψηφία, χωρίς καν την τυπική σύγκλιση του οργάνου… Καταγγέλλουμε δημόσια ότι τόσο ο τακτικός αιρετός της ΕΑΚ, όσο και ο αναπληρωματικός ουδέποτε συγκαλέστηκαν για μια τέτοια απόφαση.

Τι άραγε θα εμπόδιζε η παρουσία και ο λόγος των αιρετών, αφού (θα) είχαν «δεδομένη» την «πλειοψηφία»;

ΙΙ) Συνεχής μειοψηφία των αιρετών της ΕΑΚ στις τοποθετήσεις του Ιουνίου-Ιουλίου

Για πρώτη φορά στις τοποθετήσεις Ιουνίου-Ιουλίου είχαμε συνεχείς και αναβαθμιζόμενες μειοψηφίες σε όλες τις διαδικασίες τοποθετήσεων, πριν καν ανοίξει το Υπ. Παιδείας τις γνωστές διαθεσιμότητες των πάνω από 2000 συναδέλφων της Τεχν. Εκπ/σης. Αφορά τόσο το πολιτικό τοπίο στην δευτεροβάθμια εκπ/ση, όσο και το πλαίσιο – «κινούμενη άμμος» των τοποθετήσεων. Πέρα από την αύξηση του διδ. ωραρίου και τις λογιστικές «αλχημίες» του Υπ. Παιδείας για δημιουργία επικοινωνιακών και τεχνητών πλεονασμάτων, τα οποία έχουμε καταγγείλει άμεσα, ζητούσαμε διευκρινήσεις για το «παγωμένο» Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις και την πορεία των «εθελούσιων» μετατάξεων από τη β/βάθμια στην α/βάθμια εκπαίδευση.

Όπως είναι πια γνωστό εκ του αποτελέσματος το Υπ. Παιδείας παίζει σχεδιασμένα «κλεφτοπόλεμο» με τους καθηγητές, προωθώντας να «κρύψει» από το λαό τις επιπτώσεις από το σχεδιασμό αποδιάλυσης και του δημόσιου σχολείου. Εννοείται ότι φαίνεται ότι δεν υπολογίζει στα σοβαρά τόσο τις επιπτώσεις στο μαθητικό πληθυσμό των λαϊκών κυρίως στρωμάτων, όσο και στις υπό διάθεση εκπαιδευτικούς. Φυσικά ούτε δεν δείχνει να ενδιαφέρεται για τις ποικίλες επιπτώσεις στη σχολική κοινότητα από 1η Σεπτέμβρη με όσους μείνουν «μέσα» στα δημόσια σχολεία… Καταγγείλαμε επίσης εντός του ΠΥΣΔΕ, αλλά και στο 16ο συνέδριο της ΟΛΜΕ αυτό που συνέβη με τους προερχόμενους από πρώην Πειραματικά σχολεία. Συγκεκριμένα οι «κομμένοι» της αξιολόγησης σ’ αυτά προηγήθηκαν ακόμη και από τους υπεραρίθμους ανά ειδικότητα, αλλά και οι Δ/ντες που προέρχονται απ’ αυτά συνεξετάστηκαν μαζί τους! Η εξέλιξη αυτή σηματοδοτεί τι έχουν στο μυαλό τους για το ρόλο της «αξιολόγησης»…

ΙΙΙ) Τα νέα δεδομένα στη διαδικασία ήσαν:

α) Μικρός αριθμός υπεραρίθμων έκανε χρήση της υπεραριθμίας. β) Τα οργανικά κενά ήταν ελάχιστα, πλην των ΠΕ03 και ΠΕ04. γ) Ότι το σύστημα στρεβλώθηκε και από τους «κομμένους» της «αξιολόγησης» (στην Αχαΐα ένας ΠΕ02) και του Δ/ντές που προέρχονταν από τα πρώην πειραματικά (στην Αχαΐα 4). δ) Ότι έμεινα ελάχιστα οργανικά κενά για τις κανονικές διαδικασίες. ε) Ότι η συντριπτική πλειοψηφία τοποθετήθηκε σε προσωρινά κενά και σε αρκετές ειδικότητες σε πλασματικά. Να σημειώσουμε ότι κάποιες ιδιαιτερότητες οφείλονται ΚΥΡΙΩΣ σε ωράρια δ/ντων.

στ) Ότι πλασματικά κενά δημιουργούνται και σε νέες ειδικότητες (π.χ. ΠΕ02). Η πλειοψηφία των μη αιρετών μελών του ΠΥΣΔΕ αποφάσισε και φέτος να θεωρηθούν όσα είναι κάτω των εκτιμούμενων 5 ωρών. Εμείς, όπως και πέρισυ και παρά την καταγραφόμενη μειοψηφία μας ρίξαμε πάλι την σκέψη, αλλά δεν περπάτησε η σκέψη να εξαιρεθούν αυτά με εκτίμηση 4 διδ. ωρών. Τα πλασματικά αυτά κενά βγήκαν όλα στην πρώην Α΄ Αχαΐας (που όλα τα σχολεία έχουν τα λιγότερα μόρια θέσης, δηλ. 1). Ελάχιστα σχολεία μακριά με λιγότερες εκτιμούμενες ώρες αποκλείστηκαν (για να μη παρθούν ψεύτικα μόρια για τις ανάγκες της υπηρεσίας). Συγκεκριμένα 4 για ΠΕ02, 1 για ΠΕ05, 3 για ΠΕ07, 5 για ΠΕ11 και 2 για ΠΕ19-20. Απ’ αυτά ΜΟΝΟ 3 ήταν με 4 εκτ ώρες και 1 με 3 ώρες!!! Πολύς λόγος για το τίποτα από τον έτερο αιρετό… Και επειδή ο έτερος αιρετός (πάλι) ψευδολόγησε εναντίον μας όπως εξηγήσαμε, αναφέρουμε δυο επί πλέον στοιχεία. i) Ότι τα δήθεν μη πλασματικά κενά με εκτίμηση 1-3 διδ. ώρες ήταν ελάχιστα και μόνο σε πολύ λίγες ειδικότητες. ii) Στα τα 2 τελευταία ΠΥΣΔΕ έκανα δήλωση (με συμφωνία και του αν. αιρετού της ΕΑΚ) ότι μετά από όλες τις δυσμενείς εξελίξεις θα πρέπει να διερευνηθεί σοβαρά το αν οι τοποθετήσεις στις προσωρινές θέσεις να δίνονται τον Σεπτέμβρη και να παραμένουν οι προσωρινά τοποθετημένοι στα σχολεία που υπηρέτησαν στην απερχόμενο σχ. έτος.

ζ) Υπήρξαν ελάχιστες ενστάσεις. Παρά την μειοψηφία μας επί όλων των διαδικασιών, επιχειρηματολογήσαμε υπέρ όσων ήταν βάσιμες και δίκαιες. η) Επεξεργαστήκαμε και δημοσιεύσαμε επάνω στα επίσημα κενά που ανακοίνωσε η Δ/νσης β/βάθμιας Αχαΐας με βάση την απόφαση (πλειοψηφία) του ΠΥΣΔΕ στην πρ. 18/27-6-2013 και τις εκτιμούμενες διδακτικές ώρες στα εναπομείναντα κενά και τα προσωρινά για ισότιμη και σαφέστερη ενημέρωση. θ) Να υπογραμμίσουμε ότι το Σεπτέμβρη τα λειτουργικά κενά θα είναι κατά κανόνα διαφορετικά για πολλούς λόγους. Συγκεκριμένα: i) Ο αριθμός των συνταξιοδοτήσεων εκτιμάται ότι θα είναι αρκετά μεγαλύτερος από πέρισυ (99). ii) Έχουν υπάρξει διαθεσιμότητες περίπου 85 συναδέλφων στην ΤΕΕ. iii) Δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει με τις υποχρεωτικές μετατάξεις. iv)Δεν γνωρίζουμε τι θα γίνει με το σύστημα αδειών του Σεπτεμβρίου.

IV) Τοποθέτηση και μειοψηφία του τακτ. αιρετού της ΕΑΚ στην πρ.14/18-06-2013

«Μετά τις ερωτήσεις μου προς την κ. Πρόεδρο και την αρνητική της απάντηση όσον αφορά το αν υπάρχουν σαφείς διαβεβαιώσεις από το Υπ. Παιδείας ότι δεν θα διαταραχθεί τυπικά και ουσιαστικά η διαδικασία για την ανάδειξη κενών, υπεραριθμιών, την άρση τους, αλλά και η υπόλοιπη διαδικασία που θα ακολουθήσει, θα κάνω μία πρόταση. Αναφέρομαι κυρίως στην καθυστέρηση των μετατάξεων στην α/βάθμια από την β/θμια εκπ/ση, αλλά και από την μη έκδοση ακόμα του Π.Δ. για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις κλπ και την πιθανή αλλαγή διατάξεων από τα ΠΔ 50/96 και 100/97. Κάνω λοιπόν πρόταση αναστολής της διαδικασίας για να ζητηθούν σαφείς διαβεβαιώσεις γι’ αυτά από το Υπ. Παιδείας και κατόπιν να συνεχίσουμε.

Εάν ρωτώντας το Υπ. Παιδείας μας διαβεβαίωνε, όπως τον τελευταίο καιρό δείχνει να διατείνεται, ότι σύντομα θα είχαμε την έκδοση του εν λόγω Π.Δ. και έτσι θα γνωρίζαμε και τις ειδικές αναφορές του σε χωρία των Π.Δ. 50/96 και 100/97, όπως είναι και οι ομάδες σχολείων. Σ’ αυτή την περίπτωση, για την αναγκαία αναχωροθέτηση των ομάδων σχολείων στο Νομό όπως και όμορων, θα ήθελα να προτείνω από τη μεριά μου συγκεκριμένο ολοκληρωμένο σχέδιο, που εδώ και δυο μήνες έχω ζητήσει να εξετασθεί, αλλά ποτέ δεν μπήκε στην Η.Δ.

Επειδή όμως η κ. Πρόεδρος, αλλά και τα υπόλοιπα μη αιρετά μέλη του Υ.Σ. μας αρνούνται την πρότασή μου, μειοψηφώ επί των διαδικασιών. Επί πλέον μειοψηφώ επειδή ζήτησα να προσμετρηθούν επί πλέον και οι ώρες Α΄ ανάθεσης στα project κατά την ανάδειξη τόσο των οργανικών κενών, όσο και των υπεραριθμιών, σύμφωνα με την απάντηση προς τη Δ/νση Δ.Ε. Λάρισας του Υπ. Παιδείας με Αρ. Πρωτ. 86035/Δ2?26-07-2012 που αναφέρει ότι «.. Το project αποτελεί μάθημα Α΄ ανάθεσης για όλες τις ειδικότητες και προσμετράται κανονικά όπως όλα τα μαθήματα Α΄ ανάθεσης…».

Παραμένω στις διαδικασίες και παρακολουθώ ώστε να συμβάλω με παρατηρήσεις μου για τυχόν λάθη, ώστε οι συνάδελφοι που θα είναι υπεράριθμοι στον κλάδο και την ειδικότητά τους να διεκδικήσουν με καλύτερους όρους τα όποια οργανικά κενά βγαίνουν μετά και την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, όπως και άλλων παραγόντων, με τα οποία ασχολείται ο οργανωμένος κλάδος μας, τον οποίο και εκπροσωπώ εδώ».

V) Δήλωση του τακτ. αιρετού της ΕΑΚ στην πρ. 17/26-6-2013 για τις τοποθετήσεις όσων προέρχονται από τα «Πειραματικά» – Πρότυπα σχολεία.

«Έχουμε συνδικαλιστική αντίθεση με τους Ν. 3966/2011 και Ν. 4072/2012 που αφορά τα ΔΕΠΣΣ. Γι’ αυτό δεν νομιμοποιώ και την πρόταξη όσων προέρχονται από τα πρώην πειραματικά σχολεία, πέραν της αρχικής μου μειοψηφίας». Και ενώ οι 5 τοποθετήθηκαν «προνομιακά» μέσω εγκ. του πρώην Υφ. Κ. Θ. Παπαθεοδώρου, να σημειώσουμε ότι όσοι συνάδελφοι αρνήθηκαν να «αξιολογηθούν» στο «δούρειο ίππο» των νέων Πειραματικών-Προτύπων, τοποθετήθηκαν συνεξεταζόμενοι με τους πολλούς, ενώ υπήρξε πρόβλημα με 2 συναδέλφους που είναι υπεύθυνοι σε ΕΚΦΕ και ΠΛΗΝΕΤ, οι οποίοι όμως δεν θεωρούνται στελέχη με το Ν. 3848/2010 και τοποθετήθηκαν χωρίς αίτηση και δήλωση προτίμησης…

VI) Διευθυντές, Μεταπτυχιακά-Διδακτορικά, Ιδιωτικά Έργα, Ειδικές κατηγορίες

Συνεχίστηκαν κανονικά οι υπόλοιπες εργασίες του ΠΥΣΔΕ (πέραν των ημερών κατάληψης). Με την πρ. 22/29-7-2013 τοποθετήθηκαν 3 νέοι Δ/ντές που είχαν οριστικά κενωθεί, αφού δεν υπήρχε πρόβλημα από συνεξέταση με άλλους επιλαχόντες (δηλ. Γυμν. Καμαρών, ΓΕΛ Καστριτσίου και 2ο Γυμν. Πάτρας). Είχε ήδη προηγηθεί ομοίως (πρ. 21/18-7-2013) η τοποθέτηση στο 2ο ΕΠΑΛ Πάτρας επιλαχόντα Δ/ντή.

Αναγνωρίστηκαν όλα τα Μεταπτυχιακά και Διδακτορικά, εγκρίθηκαν όλες οι αιτήσεις για ιδιωτικά έργα. Μετά τις εννέα που αναγνωρίστηκαν (πρ. 15/19-06-2013) αναγνωρίστηκε μια ακόμη ειδική κατηγορία συναδέλφου (σε εκκρεμότητα), αφού κατέθεσε απόφαση β/βάθμιας Υγειον. Επιτροπής (πρ. 22/29-07-2013).

Οι αιρετοί με την Ενιαία Αγωνιστική Κίνηση για το ΠΥΣΔΕ Ν. Αχαΐας είναι:

1) Παναγιώτης Μπούρδαλας, τακτικό μέλος, κιν. 6976791812, e-mail: [email protected]

2) Άγγελος Μπουμπούλης, αναπλ. μέλος, κιν. 6937152508, e-mail: [email protected]

Πάτρα, 31-07-2013

Tags: ΕΑΚ ΠΥΣΔΕ Αχαΐαςδιαθεσιμότητεςαπολύσεις εκπαιδευτικώναπολύσεις καθηγητών Tweet Share on

View the discussion thread.

Keywords
Τυχαία Θέματα