ΕΛΜΕ Προτύπων Πειραματικών: Ανοιχτή επιστολή προς υπ. Παιδείας και υφυπουργό

Tweet Κατηγορία: Ανακοινώσεις

      ΕΛΜΕ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ

   Έδρα: Μουσών 20 και Παπαδιαμάντη Ψυχικό

                      [email protected]                                                       

 ΑΘΗΝΑ 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ

ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΥΡΙΟ ΚΩΝ.

ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΚΥΡΙΟ Θ. ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ

Αξιότιμοι Κύριοι Υπουργοί

Σε δημόσιες τοποθετήσεις σας κατά το προηγούμενο διάστημα δεσμευθήκατε ότι η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών σε όλα τα σχολεία της χώρας θα προκύψει μέσα από διάλογο και διαβούλευση με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Θα πραγματοποιηθεί εφόσον διασφαλιστεί το αδιάβλητο και η αντικειμενικότητα της διαδικασίας και θα συνδέεται άρρηκτα με την αξιοκρατία (Καθημερινή 26/8). Θα έχει ως τελικό στόχο τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος, την απόδοση κινήτρων στους εκπαιδευτικούς για συνεχή βελτίωση της θέσης τους και όχι την τιμωρία τους (ΒΗΜΑ 22/8, ΗΜΕΡΗΣΙΑ 1/9).

Παρ’ όλα αυτά, προσφάτως, ανακοινώθηκαν τα κριτήρια αξιολόγησης για τους εκπαιδευτικούς των Προτύπων Πειραματικών Σχολείων της χώρας και προωθείτε άμεσα τις διαδικασίες για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών στα Π.Π.Σ.:

χωρίς ποτέ ως τώρα να έχετε δεχθεί να ακούσετε τη φωνή τους, παρά τις επανειλημμένες και επίμονες προσπάθειές μας, χωρίς να θέσετε σε δημόσια διαβούλευση τα κριτήρια αξιολόγησης, χωρίς να ανακοινώσετε την εισήγηση της επιστημονικής επιτροπής που επεξεργάστηκε αυτά τα κριτήρια,

 

χωρίς να έχετε εξασφαλίσει την αξιοπιστία και εγκυρότητα των κριτών, χωρίς να έχετε εντάξει στο οργανόγραμμα του Υπουργείου τη διοίκηση των Π.Π.Σ., χωρίς να έχετε χαρτογραφήσει τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό των Π.Π.Σ., όπως αυτές διαμορφώνονται σύμφωνα με τους σκοπούς λειτουργίας των Π.Π.Σ., δηλ. α) να έχετε γνωστοποιήσει ή, τουλάχιστον, να γνωρίζετε τον αριθμό των θέσεων επί θητεία/ανά ειδικότητα σε κάθε σχολείο, και β) να έχετε μεριμνήσει για το μέλλον των θέσεων στελεχών εκπαίδευσης τα οποία μέχρι σήμερα κατέχουν οργανική θέση σε Π.Π.Σ., με αποτέλεσμα να υποβάλλετε τους εκπαιδευτικούς σε δοκιμασία αξιολόγησης για θέσεις οι οποίες στη συνέχεια ενδέχεται να αποδειχθούν ανύπαρκτες, χωρίς να έχετε ενεργοποιήσει τα άρθρα του νόμου 3966/2011 για τα Π.Π.Σ. που αφορούν στην απόδοση κινήτρων στους εκπαιδευτικούς για την παραμονή τους στα Π.Π.Σ.

Για τους παραπάνω λόγους, κατά την άποψή μας, οι διαδικασίες αξιολόγησης που προωθούνται δημιουργούν σοβαρό έλλειμμα αξιοπιστίας και εύλογα οι εκπαιδευτικοί των Π.Π.Σ. αναρωτιούνται γιατί αντιμετωπίζονται από την ηγεσία του Υπουργείου ως τα παιδιά ενός κατώτερου θεού, το οποίο, χωρίς την ύπαρξη ξεκάθα

Keywords
Τυχαία Θέματα