Γονείς και μαθητές ζητούν άλλη λύση

p1 {font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:12px;margin-left:8px;margin-right:8px;margin-top:4px;margin-bottom:4px;text-align:justify;}Με επιστολές στα «ΝΕΑ» Εντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η λύση που επέλεξε η Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων (ΚΕΕ) για ακύρωση και μη βαθμολόγηση του θέματος Γ4 του μαθήματος της Φυσικής, καθώς κρίθηκε ελλιπής η διατύπωσή του. Σε σειρά επιστολών που έφτασαν στα «ΝΕΑ» επικρίνεται η επιλογή της ΚΕΕ με κυρίαρχη αιχμή πως με τον
τρόπο αυτό αδικούνται υποψήφιοι οι οποίοι έλυσαν το Γ4 θέμα.«Υπάρχουν πολλοί μαθητές που έχουν λύσει το Γ4 και έχουν κάνει κάποιο λάθος στο Γ1 ή στο Γ2 ή στο Γ3. Αυτοί οι μαθητές θα τιμωρηθούν» επισημαίνει ένας φυσικός, σε αντίθεση, όπως λέει, με όσους απάντησαν επιτυχώς στα τρία άλλα θέματα και δεν ακούμπησαν καθόλου το Γ4.«Η λύση που έδωσε το υπουργείο για το ζήτημα του θέματος της Φυσικής βασίστηκε στο αξίωμα ότι κανένα παιδί δεν έλυσε το Γ4. Δεν βλέπω όμως να εξετάζεται η περίπτωση να υπάρχουν παιδιά τα οποία αφιέρωσαν δυσανάλογα πολύ χρόνο και τελικά λύσανε το συγκεκριμένο Γ4 θέμα» αναφέρει ο Μαυρουδής Μέκακας που εισηγείται κανονική βαθμολόγηση του Γ4 ή επανάληψη της εξέτασης του μαθήματος.Αντίστοιχη είναι η πρόταση σε άλλη επιστολή, στην οποία ο Α.Γ. Βαρηάς σημειώνει: «Αν υποτεθεί ότι οι Πανελλαδικές Εξετάσεις αξιολογούν τους μαθητές ως προς την ικανότητά τους να διερευνήσουν ένα φυσικό φαινόμενο, θα πρέπει να αξιολογηθούν οι μαθητές στο Γ4, αν δηλαδή επέλυσαν έστω και μέρος του προβλήματος».«Η ρύθμισή σας αυτή, όπως βεβιασμένα έγινε, τιμωρεί άδικα άξιους μαθητές που έλυσαν το Γ4 θέμα ενώ αντίθετα ευνοεί με έως και 7 μονάδες αυτούς που δεν έλυσαν το Γ4 θέμα» σχολιάζει ένας «αδικημένος υποψήφιος που περιμένει δικαίωση». Προτείνει στις περιπτώσεις που υποψήφιοι έχουν λύσει το επίμαχο θέμα να μην ακυρώνεται και να βαθμολογείται κανονικά. «Αδικη, απαράδεκτη, ατεκμηρίωτη και μεροληπτική» χαρακτηρίζει ο χημικός Αντώνιος Κυριακόπουλος τη σχετική οδηγία.
Keywords
Τυχαία Θέματα