Μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο στο μέσο της χρονιάς

Tweet Κατηγορία: Κοινωνία

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                          Ελευσίνα   7/ 12/ 2012  

Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                  Αρ.Πρ. : 229

ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ                                          

ΕΔΡΑ: 11ο Δημ.Σχολείο Ελευσίνας                                    ΠΡΟΣ:

Εθν.Αντιστάσεως & Φρ.Φουτρή                         Δ/ΝΤΗ  ΕΚΠ/ΣΗΣ ΠΕ ΔΥΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ,

19200 Ελευσίνα                                                ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, 

Πληρ. :Ιακώβου Νένα                                       

ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ  ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ  ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ,

Τηλ. : 6948-566258                                            ΕΝΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ, ΜΜΕ,

Blog: http://syllogikadytatt.blogspot.com                 ΔΣ ΔΟΕ

Mail:  [email protected]

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ

   Τρεις μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και με τη λήξη του Α’ τρίμηνου τα κενά  σε δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία της  Δυτικής Αττικής εξακολουθούν να μένουν ακάλυπτα εις βάρος της μόρφωσης των παιδιών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Τα αποτελέσματα της μνημονιακής πολιτικής για την Παιδεία με τους 5 μόνιμους διορισμούς δασκάλων, πανελλαδικά, και τις περικοπές στους αναπληρωτές είναι πλέον ορατά σε όλη την χώρα. Ακόμα και σήμερα υπάρχουν δεκάδες σχολεία στην περιοχή μας τα οποία αδυνατούν να αναπτύξουν πλήρως και σύμφωνα με τις διακηρυγμένες παιδαγωγικές αρχές το πρόγραμμά τους αφού:

1. Σε πολλά σχολεία δεν υπάρχουν δάσκαλοι/ες για την κάλυψη του ολοήμερου σχολείου ή των τάξεων του πρωινού προγράμματος.  Τα κενά αυτά καλύπτονται από τη Διεύθυνση με μπακαλίστικες και αντιπαιδαγωγικές πρακτικές που περιλαμβάνουν μετακινήσεις συναδέλφων με προφορικές εντολές από περιοχή σε περιοχή (σε πολλές περιπτώσεις οι εντολές αυτές αλλάζουν από μέρα σε μέρα) για λίγες ώρες ή για να αναλάβουν άλλη τάξη του πρωινού προγράμματος ή ολοήμερου (αλήθεια αν συμβεί ένα ατύχημα κατά τη μετακίνηση συναδέλφου ποιος φαίνεται πως φέρει την ευθύνη;), εκ περιτροπής μετακινήσεις συναδέλφων από το πρωινό πρόγραμμα στο ολοήμερο, κατάργηση της ενισχυτικής διδασκαλίας και της  κατ’ οίκον διδασκαλίας για παιδιά με προβλήματα υγείας, επιβολή, απλήρωτων φυσικά, υπερωριών. Το «πηγαινέλα – μπες - βγες» των συναδέλφων από τη μια μέρα στην άλλη σε διαφορετικές τάξεις και σχολεία οδηγεί στη διατάραξη της εύρυθμης λειτουργίας των σχολικών μονάδων, της παιδαγωγικής σχέσης μαθητών-εκπαιδευτικών και του οικογενειακού προγραμματισμού των συναδέλφων. Οι συνάδελφοι/ισσες διευθυντές/ριες των σχολικών μονάδων καλούνται συνεχώς να διαμορφώνουν νέα ωρολόγια προγράμματα τα οποία μόνο ταχυδακτυλουργοί θα μπορούσαν να συντάξουν χωρίς παραβίαση των παιδαγωγικών κατευθύνσεων του Υπουργείου. Πώς μπορεί για παράδειγμα να κατεβαίνει ένας συνάδελφος στο ολοήμερο (10:00 -16:00) χωρίς να αναιρείται η παιδαγωγική αρχή που θέλει το μάθημα της Γλώσσας να γίν

Keywords
Τυχαία Θέματα