Υπουργείο Παιδείας: Πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης το νέο σχολικό έτος 2012/13

p1 {font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:12px;margin-left:8px;margin-right:8px;margin-top:4px;margin-bottom:4px;text-align:justify;}
Α. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2012-2013
Αρ.Πρωτ.Φ.12/431/64914/Γ1/11-06-2012/ΥΠΔΒΜΘ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε.
ΤΜΗΜΑ
Πληροφορίες: Κ. Παπαχρήστος,
Ρ. Γεωργακόπουλος,
Ε. Κουμπούρη, Σ. Λαπατά, Ε. Μιμίνη
Τηλέφωνα: 210–34.43.605, 210–34.42.243,
210–34.42.425, 210–34.43.318, 210–34.42.239
ΘΕΜΑ: Προγραμματισμός εκπαιδευτικού έργου σχολικού έτους 2012-2013
Ο προγραμματισμός του εκπαιδευτικού έργου για το σχολικό έτος 2012-2013, αποτελείται από τα εξής βασικά στάδια:
1. την αποτίμηση των διδακτικών-παιδαγωγικών και διοικητικών-οργανωσιακών ενεργειών όλων των παραγόντων που μετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία, κάθε σχολικής μονάδας της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση του παρεχόμενου εκπαιδευτικού έργου συνολικά, αλλά και
2. τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό, διαδικασία κατά την οποία το σχολείο, αξιοποιώντας τη γνώση που παράγεται από την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητάς του.
Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μια επιπλέον δραστηριότητα την οποία θα πρέπει να αναπτύξει το σχολείο. Αντίθετα, προτείνεται ως ένας διαφορετικός τρόπος οργάνωσης και διαχείρισης της εκπαιδευτικής λειτουργίας, ως ένας μηχανισμός ενδυνάμωσης της σχολικής μονάδας και ως μια εξελικτική διαδικασία μάθησης, συνεργασίας, συμμετοχικής ευθύνης και αυτοβελτίωσης όλων των παραγόντων του σχολείου (εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς, κοινότητα), προσφέροντας έναν τρόπο για αναγνώριση και αποτελεσματική διαχείριση των απαραίτητων αλλαγών για τη βελτίωση των σχολικών πρακτικών.
Στο πλαίσιο αυτό, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, 2012-2013, κάθε σχολική μονάδα επικεντρώνεται στον καθορισμό των παραγόντων, οι οποίοι δρουν αποφασιστικά στην ικανοποιητική επίτευξη των στόχων και σκοπών του εκπαιδευτικού της έργου.
Με την έννοια αυτή, εξασφαλίζεται μέσω της διαδικασίας της ανατροφοδότησης, η δυνατότητα της επιτυχίας της εφαρμογής του εκπαιδευτικού προγραμματισμού της νέας σχολικής χρονιάς με συνακόλουθη τη δυνατότητα της βελτίωσης και διασφάλισης της ποιότητας της εκπαιδευτικής ενέργειας κάθε σχολικής μονάδας.
Στο πλαίσιο του έγκαιρου προγραμματισμού της λειτουργίας όλων των σχολικών μονάδων, για το ερχόμενο σχολικό έτος 2012-2013, παρακαλούμε να συμπληρωθούν έγκαιρα και με ακρίβεια όλες οι καρτέλες του Συστήματος Καταγραφής Π.Ε. και Δ.Ε. {SURVEY), οι οποίες πρέπει να επικαιροποιούνται και σε οποιαδήποτε μεταβολή των στοιχείων της Σχολικής Μονάδας, με ευθύνη των Διευθυντών/ Προισταμένων Σχολικών Μονάδων Π.Ε
Διδακτικά Βιβλία
• Για το σχολικό έτος 2012-13, εγκρίθηκε προς εκτύπωση και διαν
Keywords
Τυχαία Θέματα