Κεφαλογιάννη: Ο τουρισμός πρέπει να γίνει δωδεκάμηνος

Με την ελπίδα ότι το 2013 μπορεί να είναι μια καλύτερη, τουριστικά, χρονιά από το 2012, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άνοιξε την ημερίδα με θέμα την αξιοποίηση των ερευνητικών εργαλείων για μια στοχευμένη στρατηγική Μάρκετινγκ, « Re Thinking Greece », που διοργάνωσε σήμερα το ΥΠΟΤ, στο μουσείο της Ακρόπολης. Κεντρικός στόχος της νέας στρατηγικής του -αυτόνομου πλέον- υπουργείου Τουρισμού για το 2013, είναι η επανατοποθέτηση της Ελλάδος στην παγκόσμια τουριστική σκηνή και η αναρρίχησή της στις υψηλότερες θέσεις μεταξύ των χωρών με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, παγκοσμίως.
Η κ. Κεφαλογιάννη σημείωσε πως ο τουρισμός μπορεί να γίνει η αιχμή του δόρατος για την ανάπτυξη της χώρας, επισημαίνοντας ότι είναι απαραίτητες οι διαρθρωτικές αλλαγές, αλλά και μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ. «Η Ελλάδα δεν είναι ήλιος και θάλασσα.  Ο ελληνικός τουρισμός πρέπει να απεγκλωβιστεί από την εποχικότητά του. Πρέπει να γίνει δωδεκάμηνος τουρισμός» σημείωσε η υπουργός και ζήτησε τη συνεργασία των φορέων του κλάδου. Αναφέρθηκε, επίσης, στον κομβικό ρόλο για την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό, που θα διαδραματίσει ο ΕΟΤ το επόμενο διάστημα, επισημαίνοντας πως ήδη προωθούνται διαρθρωτικές αλλαγές στον οργανισμό, αναδιοργάνωση γραφείων στο εξωτερικό κ.λπ.  Τέλος η κ. Κεφαλογιάννη ανακοίνωσε ότι θα γίνει πράξη ο «δορυφόρος λογαριασμός» , για τη χρήση των στατιστικών στοιχείων που προέρχονται από τον τουρισμό. 
Keywords
Τυχαία Θέματα