Ο ΕΟΤ ξόδεψε 75.000 ευρώ για εκδήλωση στο Λονδίνο (Bίντεο)

Για υπέρογκες δαπάνες στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού εν μέσω κρίσης κάνουν λόγο δύο βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς σε ερώτησή τους προς την υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη. Όπως αναφέρουν χαρακτηριστικά η Μαρία Γιαννακάκη και ο Θωμάς Ψύρρας, ο «ΕΟΤ ξόδεψε συνολικά 75.000 ευρώ για μία εκδήλωση, η οποία βιντεοσκοπήθηκε με σκοπό την προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό».   Στην ερώτησή τους, οι δύο βουλευτές αφού επισημαίνουν ότι «η προώθηση της χώρας μας οφείλει να είναι πρώτιστο μέλημα της κυβέρνησης», σημειώνουν πως εν μέσω οικονομικής κρίσης, οι δαπάνες θα έπρεπε να είναι πιο συγκρατημενες.
Όπως αναφέρουν, μάλιστα, από το συνολικό ποσό των 75.000, σχεδόν 15.000 ευρώ δαπανήθηκαν για να πραγματοποιηθεί δεξίωση ενώ το υπόλοιπο διετέθηκε για την δημιουργία των δύο διαφημιστικών ταινιών, διάρκειας 4 λεπτών και 45 δευτερολέπτων. Σημειώνεται ότι η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στις αρχές Νοεμβρίου στην περιοχή του Τάμεση στο Λονδίνο και στο βίντεο συμμετέχει και η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, η οποία εμφανίζεται στο 1:47. Αναλυτικά η ερώτηση: «Υπέρογκη δαπάνη του ΕΟΤ για εκδήλωση στο εξωτερικό» Κυρία Υπουργέ, Η προώθηση της χώρας μας ως ιδανικός τουριστικός προορισμός οφείλει να είναι πρώτιστο μέλημα της Ελληνικής Κυβέρνησης, ένεκα της συμβολής του τουρισμού στο ΑΕΠ της Ελλάδας. Παρόλα αυτά, λόγω της παρούσας οικονομικής κρίσης οι πρωτοβουλίες που λαμβάνονται για την διαφήμιση της χώρας στο εξωτερικό, οφείλουν να είναι συγκρατημένες δεδομένων των περιορισμένων οικονομικών δυνατοτήτων. Σε αντίθεση με τα ανωτέρω, το Γραφείο ΕΟΤ Μ. Βρετανίας και Ιρλανδίας διοργάνωσε και πραγματοποίησε στις 6 Νοέμβρη, εκδήλωση Flash Mob στην περιοχή South Bank του Λονδίνου, η οποία βιντεοσκοπήθηκε με σκοπό την παραγωγή δύο βίντεο ταινιών για διαφημιστικούς λόγους. Εν συνεχεία, παρατέθηκε δεξίωση σε παράπλευρο χώρο. Το συνολικό κόστος της εκδήλωσης ανήλθε στα 75.000 ευρώ, εκ των οποίων τα 15.000 δαπανήθηκαν μόνο για τις ανάγκες της δεξίωσης. Τα ποσά που δαπανήθηκαν, ειδικά αυτά για την κάλυψη των αναγκών της δεξίωσης, δεν ανταποκρίνονται στην Ελληνική οικονομική πραγματικότητα. Επιπροσθέτως, ο τρόπος που δαπανήθηκαν δεν είναι ο βέλτιστος, καθώς είναι εξαιρετικά αμφίβολος ο αντίκτυπος που μπορεί να έχει μία εκδήλωση flash mob σε βάθος χρόνου, δεδομένου ότι ανεξαρτήτως της αναπαραγωγής του δρώμενου, η δυναμική του κεντρικού μηνύματος ενός τέτοιου γεγονότος περιορίζεται στο χρονικό και τοπικό σημείο εκτέλεσής του. Παράλληλα, η αναφορά σε οποιοδήποτε στοιχείο που μπορεί να παραπέμπει στην Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό, είναι εξαιρετικά περιορισμένη. Βάσει των ανωτέρω Ερωτάται η κ. Υπουργός: 1. Με ποιο σκεπτικό προέβει στην πραγματοποίηση μίας τέτοιας, αμφιβόλου αποτελέσματος, παραγωγής; 2. Με ποιο σκεπτικό έγιναν αυτές οι δαπανηρές επιλογές, τόσο σε σχέση με το περιεχόμενο της εκδήλωσης, όσο και με την τοποθεσία της δεξίωσης; 3. Διενεργήθηκε σχετικός διαγωνισμός και αν ναι, με ποιους όρους και με ποια κριτήρια έγινε η συγκεκρι
Keywords
Τυχαία Θέματα