Ο «τσιγκούνης»... νέος βασιλιάς του Lifestyle

Αντιπαθεί να επιδεικνύεται και αποφεύγει τις κοσμικές εμφανίσεις. Αρκείται στο να επενδύει στην ουσία και όχι στον εντυπωσιασμό. Την ώρα που οι εκδοτικοί κολοσσοί του Αντώνη Λυμπέρη και του Πέτρου Κωστόπουλου κατέρρευσαν, σηματοδοτώντας το τέλος της εποχής του lifestyle στις εβδομαδιαίες εκδόσεις, ο Θεοχάρης Φιλιππόπουλος, ο εκδότης που οι άσπονδοι φίλοι του χαρακτηρίζουν «τσιγκούνη», κατάφερε να παραμείνει ζωντανός παρά την «οικονομική κρίση» και να αποτελεί έναν από τους κυριάρχους του μιντιακού «παιχνιδιού».
  Ίσως επειδή κατάλαβε έγκαιρα πως οι πολυτέλειες δεν ταιριάζουν στην επόμενη ημέρα του περιοδικού Τύπου.    Ο 45χρονος εκδότης αποφοίτησε από το τμήμα των Πολιτικών Μηχανικών του Μετσόβειου Πολυτεχνείου το 1989. Από μικρός μεγάλωσε ανάμεσα σε εκδότες, δημοσιογράφους και πολιτικούς εξαιτίας του πατέρα του, Αλέκου, βετεράνου της ελληνικής δημοσιογράφιας. Εκτός από «πνευματικός» πατέρας της Ελευθεροτυπίας, ο Αλέκος Φιλιππόπουλος συνέδεσε το όνομά του με τις περισσότερες καινοτομίες του ελληνικού Τύπου. Εργάστηκε σε πολλές εφημερίδες, κυριώς σε διευθυντικές θέσεις και έμεινε στην ιστορία ως ο δημοσιογράφος που εμπνεύστηκε την αλλαγή του σχήματος της εφημερίδας σε tabloid.    Για τον γιο του, Θεοχάρη, η ενασχόληση με την έντυπη ενημέρωση ήταν μονόδρομος. Σε ηλικία, μόλις 27 ετών, κληρονομεί από τον πατέρα του την εφημερίδα «Κεφάλαιο» και μέσα σε λίγα χρόνια καταφέρνει να γίνει ένας από τους πιο πετυχημένους εκδότες, κυρίως, γυναικείων περιοδικών. To 1994 ίδρυσε την εταιρεία Αττικές Εκδόσεις με αντικείμενο την έκδοση του γαλλικού τίτλου «Madame Figaro» στην Ελλάδα. Η μεγάλη επιτυχία του περιοδικού οδήγησε στη συνέχεια στην ανάληψη της ελληνικής έκδοσης του «Playboy», που έμελε να αναδειχθεί ως το κορυφαίου ανδρικό περιοδικό.    Η μιντιακή του αυτοκρατορία περιλαμβάνει μερικούς από τους πιο γνωστούς τίτλους, όπως «Playboy», «Celebrity, Madame Figaro» και ακόμη 18 περιοδικά ενώ η επιχειρηματική του δράση επεκτείνεται και σε άλλες χώρες, κυρίως της βαλκανικής χερσονήσου.    Ο δαιμόνιος εκδότης φαίνεται πως είδε από νωρίς τον «τυφώνα» της οικονομικής κρίσης που θα χτυπούσε τη διαφημιστική αγορά. Δεν είναι τυχαίο πως με επιστολή του προς τους εργαζόμενους του Ομίλου σχεδόν δυο χρόνια πριν, είχε ανακοινώσει, πρώτος από όλους, περικοπές στο μισθολόγιο, προειδοποιώντας ταυτόχρονα, για την... καταιγίδα που θα ερχόταν στα media, ζητώντας την κατανόησή τους.     Λίγο καιρό αργότερα, το όνομά του ακούστηκε εκ νέου όταν δημοσιεύματα τον ήθελαν να βρίσκεται σε συζητήσεις με την Μάνια Τεγοπούλου για πιθανή εξαγορά της Ελευθεροτυπίας. Τελικά, οι επαφές δεν επέφεραν τα επιθυμητά αποτελέσματα και η εφημερίδα έβαλε «λουκέτο».   Όταν, πριν λίγους μήνες, άρχισε να διαρρέεται πως ο Όμιλος του Πέτρου Κωστόπουλου οδηγείται σε πτώχευση, ο Θεοχάρης Φιλιππόπουλος επιθυμούσε διακαώς την εξαγορά του τίτλου του περιοδικού «ΟΚ!». Άλλωστε, το ύφος του περιοδικού ήταν κάτι που έλειπε από την επιχείρησή του.  Ούτε, σε αυτή την περίπτωση, ωστόσο, το deal ευοδώθηκε
Keywords
Τυχαία Θέματα