Διαδικτυακά και φθηνά το νέο παγκόσμιο καταναλωτικό δόγμα – Ψαλίδι στις αγορές τις γιορτές

Με… φειδώ θα περάσουν τις φετινές γιορτές οι καταναλωτές, καθώς η πανδημία του κορονοϊού διαταράσσει τις εορταστικές αγορές. Σύμφωνα με έρευνα της Ernst&Young, περισσότεροι από τους μισούς καταναλωτές (54%) εκτιμούν ότι θα στραφούν σε εκπτωτικά προϊόντα τη φετινή εορταστική περίοδο, ενώ το 42% αναμένεται να ξοδέψει λιγότερα χρήματα σε σχέση...

The post Διαδικτυακά και φθηνά το νέο παγκόσμιο καταναλωτικό δόγμα – Ψαλίδι στις αγορές τις γιορτές appeared first on ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ.

Keywords
Τυχαία Θέματα