Έρευνα του ΕΤ για τα σούπερ μάρκετ: Μόνιμες μειώσεις τιμών, λιγότερες προσφορές

Να περιορίσει τις προσφορές εκείνες που παραπλανούν τους καταναλωτές και να πετύχει μόνιμη μείωση τιμών σε πλήθος προϊόντων που πωλούνται στα ράφια των σούπερ μάρκετ επιδιώκει η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης (ΥΠΑΝ), με τη ρύθμιση «κάθε ημέρα χαμηλές τιμές» που προετοιμάζει. Υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου διαμηνύουν ότι δεν θα καταργηθούν οι προσφορές (π.χ. «1+1 δώρο»). […]

Το άρθρο Έρευνα του ΕΤ για τα σούπερ μάρκετ: Μόνιμες μειώσεις τιμών, λιγότερες προσφορές εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.

Keywords
Τυχαία Θέματα