Φόρμουλα ένα: Παίζεται το μέλλον του M. Γουέμπερ στη Red Bull

18:41 27/3/2013 - Πηγή: E-Typos
Η Red Bull διέψευσε τα σενάρια ότι ο Μαρκ Γουέμπερ θα αποχωρήσει από τους πρωταθλητές κατασκευαστών στο τέλος της σεζόν, μετά το θέμα που προέκυψε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ στο κυριακάτικο γκραν πρι της Μαλαισίας. Το μέλλον του Αυστραλού στην ομάδα της Φόρμουλα Ένα θεωρείται πλέον αμφίβολο, αφού ο Γερμανός τρις πρωταθλητής στους οδηγούς προσπέρασε τον Γουέμπερ, μολονότι είχε πάρει οδηγίες από τη Red Bull
να μην το κάνει, προκειμένου να φυλάξει τα ελαστικά του και να κάνει οικονομία στα καύσιμα. Αντίθετα, ο 36χρονος Αυστραλός, ο οποίος είναι φέτος ο γηραιότερος οδηγός στη Φόρμουλα Ένα, υπάκουσε στις οδηγίες αυτές και εξεμάνη εναντίον του Φέτελ, επειδή ο 25χρονος έβαλε τον εαυτό του πάνω από την ομάδα.

Η Red Bull ρωτήθηκε για το σχόλιο που έκανε ο ατζέντης του Γουέμπερ (και πρώην γενικός διευθυντής της Ρενό), Φλάβιο Μπριατόρε, σύμφωνα με το οποίο ο Ιταλός είναι σίγουρος ότι το φετινό δίδυμο οδηγών της ομάδας δεν θα συνεχίσει και του χρόνου, και απάντησε: «Είναι καθαρή φημολογία το ότι ο Μαρκ δεν θα οδηγεί με την ομάδα το 2014. Το συμβόλαιο του Μαρκ επεκτάθηκε τα τελευταία χρόνια σε ετήσια βάση. Επιλέγει συνεχώς να οδηγεί για την ομάδα κάθε χρόνο και ομοίως η ομάδα ήθελε να συνεχίσει να συνεργάζεται μαζί του, καθώς είναι ένας εξαιρετικός και ανταγωνιστικός οδηγός. Έχουμε διανύσει δύο αγώνες στην τρέχουσα σεζόν και είναι υπερβολικά πολύ νωρίς για να μιλάμε για το 2014».

Στο μεταξύ, ο Μπριατόρε, με δηλώσεις του σε ραδιοφωνική εκπομπή της RAI στην Ιταλία, αμφισβήτησε την ηγεσία του Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος είναι ο γενικός διευθυντής της Red Bull, αφού κατηγόρησε τον 39χρονο Βρετανό για αδυναμία. Από την πλευρά της, η αυστριακή ομάδα απάντησε ότι ένας αδύναμος γενικός διευθυντής δεν θα οδηγούσε την ομάδα σε τρεις διαδοχικούς τίτλους κατασκευαστών, ενώ διοικεί ένα τόσο ανταγωνιστικό δίδυμο οδηγών.

Επίσης, προσθέτει πως το δίδυμο των Γουέμπερ και Φέτελ έχει απολογισμό 35 νίκες, 80 ανόδους στο βάθρο και 13 «1-2» από το 2009, όταν «έτρεξαν» για πρώτη φορά μαζί στη Red Bull, και καταλήγει: «Αυτή η επιτυχημένη περίοδος συμπεριλαμβάνει κάποια μικρά διαστήματα έντονης διαμάχης εντός πίστας μεταξύ των δύο οδηγών, η οποία άρχισε στην Τουρκία το 2010 και έχει δει και τους δύο οδηγούς να αγνοούν τις εντολές της ομάδας σε διαφορετικές στιγμές. Η ομάδα διαχειρίστηκε αυτή την κατάσταση κάθε φορά με τον δικό της τρόπο πίσω από κλειστές πόρτες».
Keywords
Τυχαία Θέματα