Ποιος θα ζητήσει συγνώμη από τους υποψήφιους των Πανελλαδικών Εξετάσεων;

01:51 2/6/2012 - Πηγή: Aixmi

Στην περίοδο των Πανελλαδικών Εξετάσεων δεν διαγωνίζονται μόνον οι υποψήφιοι. Δίνει εξετάσεις το εκπαιδευτικό σύστημα, το υπουργείο Παιδείας που έχει την ευθύνη της οργάνωσης των εξετάσεων, αλλά και οι καθηγητές (Πανεπιστημίου και Μέσης Εκπαίδευσης) που επιλέγουν τα θέματα.

Αν μέχρι τώρα όλοι αυτοί οι παράγοντες τα “κουτσοκατάφερναν” και περνούσαν τη βάση του δέκα, φέτος “ξέφυγαν”.

Κατρακύλησαν στο μηδέν της κλίμακας με άριστα το είκοσι.

Ούτε το όνομά τους, δηλαδή, δεν κατάφεραν να γράψουν σωστά στο “τετράδιο” των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2012, που με κόπο, ακόμη και αυτό εξασφαλίσθηκε την τελευταία στιγμή.

Η ψυχραιμία που συνιστούν στους υποψήφιους , απεδείχθη γράμμα κενό για εκπαιδευτικούς, που “θόλωσαν” μόλις πήραν την ανακοίνωση της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών που, σε δραματικούς τόνους, αγνόησε ότι αυτή την περίοδο προέχει η ηρεμία κι έβγαλε τα “τύμπανα του πολέμου”.

Η πρώτη, βιαστική αντίδραση του υπουργείου την Παρασκευή 25 Ιουνίου, ήταν αποτέλεσμα πανικού : Ακυρώνεται η βαθμολόγηση του επίμαχου Γ4 (με όλους τους συνειρμούς που μπορεί να επιφέρει το συγκεκριμένο ερώτημα), και οι 7 μονάδες του κατανέμονται στα υπόλοιπα ερωτήματα.

Οι εξεταστές, δηλαδή , δεν είχαν καν την ψυχραιμία να περιμένουν τους βαθμολογητές να κάνουν την πρώτη πρόχειρη βαθμολόγηση των γραπτών, να δουν πως συμπεριφέρθηκαν οι μαθητές και να ενεργήσουν , απαραιτήτως με περίσκεψη, στη συνέχεια.

Κάποιος-μαθαίνω- μέσα στην Επιτροπή έβγαλε το ….συμπέρασμα ότι μόνον δυο-τρεις υποψήφιοι συνολικά, θα είχαν προσεγγίσει το θέμα. Αλλά ακόμη και αν ήταν έτσι, δεν σκέφθηκαν ότι θα αδικούσαν έστω αυτά τα λίγα παιδιά, που η Ένωση Ελλήνων Φυσικών τα χαρακτήριζε “ταλέντα της Φυσικής ”;

Πώς καταδίκαζαν, όμως, και τα υπόλοιπα παιδιά που με το δίκιο τους θα θόλωσαν μόλις αντίκρισαν το συγκεκριμένο ερώτημα, πανικοβλήθηκαν και δεν πρόλαβαν να ασχοληθούν ούτε με το επίμαχο ούτε με τα υπόλοιπα;

Κανένας δεν σκέφθηκε πριν σταλεί το θέμα στους μαθητές, να το λύσει και να δει αν μπορούσε ; Υποτίθεται ότι πριν δοθούν τα θέματα λύνονται όλες οι ασκήσεις και απαντώνται όλες οι ερωτήσεις. Μήπως , αυτή τη φορά δεν έγινε κάτι τέτοιο; Κι αν δεν έγινε γιατί δεν έγινε ;

Θα ζητήσει κάποιος εξηγήσεις για όλα αυτά; Θα διαταχθεί κάποια έρευνα, έστω και τύποις, μόνο και μόνο για να υπάρξει κάποια κάθαρση;

Κι αφού το κακό έγινε, βγήκε δηλαδή η πρώτη οδηγία για ακύρωση, κι άρχισαν να καταφθάνουν τα μηνύματα απ´τα βαθμολογικά κέντρα, απ´τους υποψήφιους, απ´τους γονείς, ακόμη και από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ότι πολλοί έλυσαν την επίμαχη άσκηση, γιατί δεν συνήλθε αμέσως το ίδιο βράδυ η Επιτροπή για να μελετήσει αυτό το θέμα και να ακυρώσει πάραυτα την ακύρωση , αλλά περίμενε να πάει Δευτέρα για να πράξει το αυτονόητο;

Στο μεταξύ τα παιδιά, με μαύρη καρδιά και πεσμένο ηθικό, συνέχιζαν να διαβάζουν και να διαγωνίζονται σε άλλα δύσκολα μαθήματα.

Ποιος θα απαντήσει εν τέλει σ´αυτούς τους έφηβους, που , ούτως ή άλλως, φαίνονται καταδικασμένοι απ´τη

Keywords
Τυχαία Θέματα