Ενεργειακός διαμεσολαβητής στην υπηρεσία των καταναλωτών για παράπονα και καταγγελίες

09:20 13/1/2024 - Πηγή: ΕΡΤ

Ενεργοποιείται από την 1η Φεβρουαρίου ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής. Ένα νέο εργαλείο διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών που δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων για θέματα λογαριασμών, συνδέσεων, εξυπηρέτησης, δυσχερειών στην αλλαγή προμηθευτή κ.α. Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής αποτελεί τη συνέχεια του εργαλείου “myΡΑΕ” για την υποβολή καταγγελιών και παραπόνων τα οποία μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας […]

Το άρθρο Ενεργειακός διαμεσολαβητής στην υπηρεσία των καταναλωτών για παράπονα και καταγγελίες εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.

Keywords
Τυχαία Θέματα