Φαγωμάρες για την Microsoft και Apple!

Goodbyte

Μπορεί για πολλούς ο τίτλος να θυμίζει σκηνικά από την προηγούμενη δεκαετία, ωστόσο κανείς δεν είπε πως αυτή η μάχη έχει λάβει τέλος. Microsoft και Apple χαίρονταν να μάχονται για να δείξουν στον κόσμο σε ποια άξιζε ο τίτλος της καλύτερης, αλλά κάπου εκεί, άρχισαν να μπαίνουν στο παρασκήνιο η Samsung και η Google.

Μετά

την ραγδαία ανάπτυξη των τηλεπικοινωνιών και των smartphones που βιώνουμε και έφεραν τα πάνω κάτω, αρκετές εταιρίες άρχισαν να ζητούν μερίδιο στην αγορά, βρίσκοντας την ευκαιρία για να πλασαριστούν καλά σε κάτι νέο που είχε ήδη ξεκίνησε. Το γεγονός αυτό, οδήγησε την “κόντρα” της Apple με τη Microsoft στο παρασκήνιο, δύο εταιρίες που θα τις παρομοιάζαμε σαν τους αιώνιους αντίπαλους στην Ελλάδα, Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό. Ωστόσο, μετά την απόρριψη της Apple για την νέα αναβάθμιση της εφαρμογής Skydrive που κατέθεσε η Microsoft στο App Store, τα πράγματα δείχνουν να φουντώνουν ξανά.

Ναι, η Microsoft κατά γενική ομολογία, άργησε να μπει στο παιχνίδι των smartphones και tablets άλλα με την έλευση των Windows 8 και Windows Phone 8 και την προώθηση που τους κάνουν, δείχνει πόσο πολύ είναι αποφασισμένη να πάρει πίσω το χαμένο έδαφος στην αγορά. Και για να πούμε και “του στραβού το δίκιο”, μην νομίζεται πως η κόντρα τους ξεκίνησε με την άρνηση της Apple για το Skydrive στο iOS. Ουσιαστικά, αυτό που η Microsoft επιχειρεί να πετύχει, είναι η ειδική μεταχείρισή της από την Apple. Η Microsoft πιέζει για ειδική μεταχείριση στο συνδρομητικό μοντέλο του App Store. Με πιο απλά λόγια, η Microsoft αρνείται το κούρεμα του 30% που επιδέχεται(όπως και κάθε άλλος developer στο App Store), για την αγορά των εφαρμογών της και των in-app αγορών στο iOS, και ζητά το ποσοστό αυτό να μειωθεί.

Θα μου πείτε, τώρα το θυμήθηκε αυτό η Microsoft, αφού έχει εκδώσει ήδη τις πρώτες της εφαρμογές στο App Store; Η απάντηση σε αυτή την ερώτηση είναι όχι. Δεν θυμήθηκε ξαφνικά η Microsoft πως θίγει τα συμφέροντά της το 30% που έχει θεσπίσει ως κόμιστρο η Apple, αλλά επιδιώκει να πετύχει μια καλύτερη διαπραγμάτευση εν όψει του Office Mobile! Από ό,τι φαίνεται, η εταιρία είναι έτοιμη να δώσει το πακέτο αυτό των εφαρμογών της στο App Store και φιλοδοξεί να αυξήσει τα έσοδα της μέσο αυτού. Από την μεριά της η Apple δείχνει αδιάλλακτη, ξεκαθαρίζοντας ότι το συνδρομητικό μοντέλο του App Store είναι δίκαιο και ότι οι κανόνες είναι κανόνες για όλους και χωρίς καμία εξαίρεση.

Μένει να δούμε που θα οδηγηθεί αυτή η μεταξύ τους κόντρα…

Keywords
Τυχαία Θέματα