ERGO: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στο επίκεντρο της στρατηγικής της

Η ERGO επέλεξε να θέσει ως βασική παράμετρο τον ψηφιακό μετασχηματισμό στη στρατηγική της. Αυτό επισημάνθηκε στην εκδήλωση στο πλαίσιο τριήμερου ταξιδιού στη Στοκχόλμη για τους επιτυχόντες των Δικτύων Ανεξάρτητων Συνεργατών και Μεσιτών και Εταιρικών Πελατών οι οποίοι αναδείχθηκαν στο πλαίσιο διαγωνισμού πωλήσεων της ERGO για το 2022.

Την ομάδα συνόδευσαν στο ταξίδι από την ERGO, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Αντιμησάρης,

ο διευθυντής του τομέα Πωλήσεων Στάθης Τσαούσης, η διευθύντρια τομέα Πελατών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού Ρέα Θελερίτη, ο διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών Στέλιος Βουγιουκλίδης, ο διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Μεσιτών Γιώργος Παπαδάκης, ο διευθυντής Ανάληψης Κινδύνων Ασφαλίσεων Ζημιών Νίκος Σπυράτος και ο επιθεωρητής Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών Νίκος Σταμπουλόπουλος.

Ο κ. Αντιμησάρης, δήλωσε «στην ERGO στοχεύουμε σε περαιτέρω ανάπτυξη μέσω των Δικτύων Πωλήσεων μας και δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε την παροχή κινήτρων στους συνεργάτες μας και το 2024».

Η κ. Θελερίτη, με τη σειρά της εξέφρασε την ικανοποίησή της για τον στόχο που έχει θέσει η ERGO, ώστε να καταστεί το παράδειγμα πελατοκεντρικού χαρακτήρα και υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.

Τέλος, ανέφερε πως πιστεύει ότι, η ομάδα της ασφαλιστικής εταιρείας θα ανταποκριθεί με επιτυχία στις προσδοκίες των συνεργατών και στους κοινούς εταιρικούς στόχους μέσα στα πλαίσια της συνεργασίας, της προοδευτικής προσέγγισης και της καινοτομίας.

Keywords
Αναζητήσεις
ergo-o-psifiakos-metaschimatismos-tis-sto-epikentro-tis-stratigikis-tis.htm
Τυχαία Θέματα