Social media: Ποστάρω άρα υπάρχω;
Είμαστε ό,τι ποστάρουμε; Μία ερώτηση για δυνατούς λύτες, αφού το θέμα είναι πολύπλευρο και δεν μπορεί να απαντηθεί με ένα ναι ή ένα όχι. Τα social media τείνουν να γίνουν προέκταση του εαυτού μας και του χεριού μας, αφού όλη μέρα και όλη νύχτα σκρολάρουμε, ποστάρουμε, κάνουμε follow και unfollow και εκφράζουμε γνώμη επί παντός επιστητού.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας αντικατοπτρισμός της κοινωνίας, δημιουργείται ακόμα και σε αυτά η ανάγκη να
Ο άνθρωπος είναι από τη φύση του κοινωνικό ον, θέλει αλληλεπίδραση και δια ζώσης γνωριμίες και μαζώξεις. Τα social λειτουργούν σαν υποκατάστατο, καλύπτουν το πρόβλημα προσωρινά και όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή γιγαντώνονται ξανά. Παρόλα αυτά είναι μέρος της σύγχρονης ζωής και εποχής και οι άνθρωποι βρίσκουν πολλούς λόγους για να υπάρχουν διαδικτυακά και να ποστάρουν πράγματα από τη ζωή τους αλλά κυρίως να εκφράζουν άποψη για ό,τι συμβαίνει.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν μια αίσθηση επικύρωσης και σύνδεσης. Οι άνθρωποι αναζητούν επικύρωση από τους συνομηλίκους τους και αισθάνονται συνδεδεμένοι με μια μεγαλύτερη κοινότητα που μοιράζεται παρόμοιες πεποιθήσεις ή αξίες. Επίσης, επιτρέπουν στα άτομα να εκφράζονται ελεύθερα και να προβάλλουν τις σκέψεις, τις ιδέες και τις προοπτικές τους σε διάφορα θέματα. Χρησιμεύει ως πλατφόρμα αυτοέκφρασης και δημιουργικότητας.
Οι άνθρωποι συχνά μοιράζονται τις απόψεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να επηρεάσουν τους άλλους και να δημιουργήσουν αντίκτυπο. Εκφράζοντας τις απόψεις τους ελπίζουν να προκαλέσουν συζητήσεις, να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση και να οδηγήσουν σε αλλαγές σε σημαντικά ζητήματα. Παράλληλα, αναζητούν πληροφορίες, συμβουλές και σχόλια από ένα διαφορετικό κοινό. Μπορούν να συλλέξουν ιδέες, απόψεις και προοπτικές από άλλους, βοηθώντας τους να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Στη σημερινή ψηφιακή κουλτούρα, η ανταλλαγή απόψεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει γίνει κοινωνικός κανόνας. Οι άνθρωποι αισθάνονται υποχρεωμένοι να συμμετέχουν σε διαδικτυακές συνομιλίες και συζητήσεις για να παραμείνουν ενημερωμένοι και αφοσιωμένοι στον ψηφιακό κόσμο.
Η ανάγκη έκφρασης απόψεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πηγάζει από την επιθυμία για σύνδεση, επικύρωση, αυτοέκφραση, επιρροή και δέσμευση με ένα ευρύτερο κοινό. Αντικατοπτρίζει την εξελισσόμενη φύση της επικοινωνίας και της αλληλεπίδρασης στην ψηφιακή εποχή, όπου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στη διαμόρφωση του δημόσιου λόγου και γνώμης.
Η κοινωνικοποίηση είναι κομμάτι της ανθρώπινης φύσης όπως είναι και η κριτική. Επίσης, είναι πάντα πιο εύκολα να εκφράζουμε τη γνώμη μας για τις ζωές και τις επιλογές των άλλων. Με αυτό τον τρόπο αφήνουμε στη σκιά τα δικά μας θέματα, επικεντρωνόμαστε στους άλλους και μέσα από τα social παρουσιάζουμε ένα προφίλ που ίσως δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Η ανάγκη μας να ανήκουμε κάπου ακόμα και στην ιντερνετικό χώρο μας κάνει έστω και παροδικά, να νιώθουμε πως αυτό που γράφουμε/ ποστάρουμε έχει αξία, ακόμα και αν τασσόμαστε υπέρ της αδικίας ή κρίνουμε ανθρώπους χωρίς να έχουμε επαρκή στοιχεία ή ξεκάθαρη εικόνα. Τρέφουμε απλά τον εγωισμό μας. Νιώθουμε λίγο καλύτερα για τον εαυτό μας στον κόσμο του διαδικτύου πλασάροντας μία εικόνα που ούτε εμείς οι ίδιοι στο τέλος της ημέρας δεν πιστεύουμε πως εξυπηρετεί σε κάτι.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Κατάρρευση γέφυρας στη Βαλτιμόρη: Ανασύρθηκαν νεκροί δύο ακόμη αγνοούμενοι
- Μη αναβάθμιση – Είναι η ανθεκτικότητα, φίλε μου!
- ΗΠΑ: Πέθανε ο πρώην γερουσιαστής Τζο Λίμπερμαν
- Ποιός ευθύνεται για την τοξικότητα
- Τι θέλουν οι CEOs των κορυφαίων φαρμακοβιομηχανιών στην Αθήνα – Το ραντεβού με τον Κ. Μητσοτάκη
- Βορίδης: Ο κ. Ανδρουλάκης επέλεξε συμμάχους εκδοτικούς και οικονομικούς-
- Έλληνας πρέσβης στην Άγκυρα: Μόνο αν συνεργαστούμε θα οδηγηθούμε σε ειρήνη
- Καύσιμα: Το παράδοξο της αγοράς - Ανεβαίνει η βενζίνη και υποχωρεί το diesel κίνησης
- Ενεργοποιείται το web-banking των servicers- Ποιες πληροφορίες θα αντλούν όσοι έχουν δάνεια σε Εταιρείες Διαχείρισης
- Breitling: Παρουσιάζει τις νέες εκδόσεις Navitimer GMT, Automatic 41 και Cosmonaute
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Emea.gr
- Τελευταία Νέα Emea.gr
- Social media: Ποστάρω άρα υπάρχω;
- «Αιφνιδιασμοί» της Επιτροπής Ανταγωνισμού στον τομέα πληροφορικής και τεχνολογίας
- ΕΧΑΕ: Ανάπτυξη και ισχυρή ανοδική πορεία με αύξηση κύκλου εργασιών 24,6% και κερδοφορίας 58,5%
- Παρατείνονται οι προθεσμίες καταβολής λόγω ειδικής τραπεζικής αργίας
- Δ. Μιχαηλίδου: «Καμία ανοχή σε όσους καταστρατηγούν την εργατική νομοθεσία»
- Μικρές κινήσεις trading στο Χρηματιστήριο Αθηνών – Οι αγοραστές απέχουν, οι πωλητές συγκρατούνται
- Η τοποθέτηση της ΚΕΔΕ για τη μεταρρύθμιση της διαχείρισης των υδάτων
- Η KRAFT Paints πήρε (και πάλι) Gold βραβείο στα Green Brand Awards 2024
- ΥΠΟΙΚ: Η Ελλάδα πρωταθλήτρια στην αύξηση του πραγματικού κατά κεφαλή ΑΕΠ σε όλη την Ευρώπη
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η ομιλία Καραμανλή και οι αντιδράσεις της - Τι είπε ο πρώην υπουργός, γιατί επιτέθηκε στην αντιπολίτευση
- Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ οι μεταβιβάσεις ακινήτων - Πιάνουν δουλειά οι ράμπο στα δύο νέα Κέντρα Φορολογίας Κεφαλαίου
- ΟΗΕ: Αύξηση των κρουσμάτων χολέρας στη Σομαλία
- Στο μάτι της Επ. Ανταγωνισμού πληροφορική – τηλεπικοινωνίες
- Οι οικονομικές εφημερίδες 28/3/2024
- Αυξάνεται η συμμετοχή των κατασκευών στο ΑΕΠ
- Νέο fulfillment center από την Kuehne+Nagel στις ΗΠΑ
- Οι αθλητικές εφημερίδες 28/3/2024
- Αμοντάριστα πλάνα της τσέπης μας
- Eurostat: Προτελευταία η Αγοραστική Δύναμη της Ελλάδας στην ευρωπαϊκή κατάταξη – Ο πληθωρισμός καταστρέφει το εισόδημα των πολιτών